poniedziałek, 19 października 2020

Kości rzucone w październiku i 10 z 12 prac

W zabawie Kości zostały rzucone, październikowe rzuty kośćmi pokazały 1 i 3 oczka.
Diagram zaś, na przecięciu dla tych rzutów wskazał LIŚĆ
 
 
Bardzo spodobał mi się napotkany wzór z liśćmi i jeżykami - pomyślałam, że będzie z tego fajna zakładka.
Jednak, gdy na kanwie nr 14 policzyłam krzyżyki, to okazało się, że to będzie zakłada, a nie zakładka.
Przypomniało mi się, że jakiś czas temu Ninka przysłała mi kupon kanwy nr 18.
Policzyłam jeszcze raz i jeszcze było trochę za dużo wzoru.

Cały wzór znaleziony na Pinterest wygląda tak:
 
 
Postanowiłam, że zrezygnuję z mamy jeżowej i dwóch listków, a pozostawię resztę i małego jeżyka.
Ostatecznie zakładka wyszła zgrabna i bardzo mi się podoba. 


 
Wytyczna wskazana przez kości podpowiedziała mi, co jednocześnie mogę zrobić do zabawy 12 prac Rękodzielniczki, ponieważ w tej zabawie główna wytyczna dotyczy jesieni i jej owoców. 


A ponieważ po głównej stronie zakładki jest za mało owoców jesieni, to po drugiej stronie obok napisu, wyszyłam jeden owoc ze strony głównej oraz owoce jarzębiny.
Te ostatnie, to moja własna kompozycja powstała bez schematu, bezpośrednio na kanwie. 

 
Jeszcze tylko obie strony  razem i zakładka leci do obu zabaw. 

 
 

oraz do Reni.


18 komentarzy:

  1. Brawo TY podziwiam takie dwustronne zakładki a już z napisem szczególnie . No i podziwiam Twoją twórczość. Byłam pewna ze wzorek jarzębiny gdzieś znalazłaś. Może zacznij sama projektować wzory , bo wychodzą Ci rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Szukałam takich małych jarzębinek, ale nie znalazłam, więc na bazie tego, co po drodze zobaczyłam, wykonałam własny.
      Do tworzenia wzorów jeszcze "nie dojrzałam". :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Hafcik, chociaż okrojony i tak wygląda uroczo i zakładka będzie umilać czytanie każdej książki.Podziwiam Was za tą drobnicę:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Na kanwie drobniejszej niż 14 i 16 wyszywam bardzo rzadko, dlatego nawet jej nie kupuję, a mam takie kawałki otrzymany kiedyś z innymi przydasiami.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Wzór, ale i cała zakładka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zakładka powstała.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna zakładeczka i idealna do jesiennej lektury przy ciepłej herbatce. Bardzo podoba mi się ten sympatyczny jeżyk.
    Serdecznie pozdrawiam, Splociku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Tak, tak, przy herbatce albo kawce. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Ależ śliczna zakładka Ci wyszła! I jak sprytnie sobie poradziłaś z dopasowaniem wzoru do wielkości kanwy! Brawo!!!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Czasami dopasowuję wzór do własnych potrzeb lub możliwości.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Śliczna zakładka, jeże sympatyczne,piękny wzorek.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna zskładeczka w klimacie jesiennym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo usunięcia kilku elementów hafcik nic nie stracił na urodzie.Bardzo fajna zakładka wyszła:)
    Napisałam post do zabawy z przysłowiami:
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2020/10/321-co-ma-szal-do-butow.html
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Twój link i fotkę dodałam do odpowiedniego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń