wtorek, 29 grudnia 2020

Obrazek grudniowy

Skończyłam wyszywać obrazek chwilę po tym, jak oprawiłam obrazki - bombki
Tym obrazkiem kończę rok prac różnych, o których napisałam w tym blogu.

 
Trochę pomyliłam się w obliczeniach i przycięłam za wąski kawałek kanwy, ale spostrzegłam to, gdy miałam wyszyte już pół obrazka.
Dlatego to, co jest w lewym dolnym rogu zostało nieco przerobione i niewiele zmienia w całości obrazka.
Dzięki tej pomyłce obrazek jest niepowtarzalny, a takie pomyłki zawsze sprawiają poczucie, że autorski projekt był dobrą inspiracją do uzyskania odpowiedniego efektu.

Tak wygląda narożnik obrazka w schemacie i widać, że różnica jest niewielka.
 
 
Obrazek został ustawiony na półce w takim miejscu, by przez całe Święta być w zasięgu wzroku. 
Od kilku lat przymierzałam się do wyszycia tego wzoru i teraz mam obrazek.

Dziękuję Wszystkim zaglądającym tu do mnie przez miniony rok, 
a szczególnie tym, którzy zostawiali miłe komentarze 
i motywowali mnie do wykonywania różnych prac.
Dziękuję też Wszystkim bawiącym się mojej zabawie z przysłowiami. 
 Dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne, które dotarły do mnie przeważnie drogą elektroniczną i telefoniczną, bo w tym roku nie wysyłaliśmy sobie kartek w tradycyjny sposób. 

12 komentarzy:

  1. Splociku, jaki urokliwy ten hafcik.
    Pozdrawiam najserdeczniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny obrazek, mnie ten błąd nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia w Nowym Roku! I wszystkiego co Ci sie zamarzy!
    🍾😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      Wzajemności :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Twoja wersja obrazka bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten obrazek , uwielbiam takie zimowe widoczki a jeszcze w jednym kolorze to już rewelacja !! A zmiana .. no cóż jak dla mnie niezauważalna, i faktycznie zmieniła niewiele.
    Dużo zdrówka życzę w Nowym Roku i nieustającej weny, żeby Ci się nadal tak chciało chcieć !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      I wzajemnie :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Ja różnicy nie widzę;) a obrazek bardzo mi sie podoba:)
    Pozdrawiam serdecznie i Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - miło mi :)
      Drobna poprawka nic nie zmieniła w głównym projekcie.
      Dziękuję za życzenia i je odwzajemniam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń