środa, 16 grudnia 2020

Kto nie lubi prezentów?

Pierwsze grudniowe przysłowie, w zabawie Rękodzieło i przysłowia, to:
 
Małe prezenty podtrzymują przyjaźń.
 
Chyba wszystkim wiadomo, że nawet najmniejszy prezent może sprawić wiele radości obu stronom. 
Darującemu sprawia radość ze zrobienia niespodzianki, a obdarowany raduje się, że ktoś pamięta, lubi, kocha...
Małe podarunki to nie tylko sprawianie radości, ale także podtrzymywanie przyjaźni, dobrych relacji oraz zwykłe oznaki pamięci, sympatii...

Jakiś czas temu zrobiłam pewnemu chłopcu zakładkę (klik) z bohaterem Jego ulubionych filmów.
Zgodnie z przysłowiem i tym razem zrobiłam taki mały upominek - komplecik złożony z zakładki i breloczka też z postacią z tych filmów.
Ponieważ jest okres przedświąteczny, to z tym upominkiem zapakowałam dla całej Rodzinki młodego jeszcze inne drobiazgi, które już miały swój blogowy czas.



 
Drobiazgi włączam do mojej zabawy
 

Przypominam o nowej zabawie Kalendarz adwentowy 2021 - TUTAJ.

22 komentarze:

  1. Drobne dowody przyjaźni i pamieci są zawsze mile widziane! Niestety w czasie pandemii mało jest okazji aby dat przekazać bezproblemowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - nie tylko drobne upominki podtrzymują przyjaźń i są oznaką pamięci.
      To prawda, teraz trudniej jest przekazać takie drobiazgi.
      Kartek nie wysyłamy, kontaktujemy się przez sieć, ale kurierzy kursują i ta przesyłka była uzgodniona.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. He he nasze myśli biegna w podobnym kierunku, Lord Vader wymiata. Mały będzie szalał z radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - sama jeszcze nie oglądałam tego filmu, ale mam zamiar, bo gdy dojdzie do spotkania, muszę być w temacie. :)
      Poprzednia zakładka też Młodemu bardzo się spodobała.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Wspaniały prezent, młody będzie zadowolony, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Myślę, że tak, bo z poprzedniej bardzo się ucieszył.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Brawo Splociku super prace zrobiłaś , a Młody na pewno się ucieszy z nowej zakładki . No i przyjaźń znowu zacieśniona. Fajne te Twoje przysłowia, ale zawsze mnie bardzo zadziwia jak różna jest ich interpretacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Młody lubi te postaci, więc na pewno ucieszy się, tak, jak z poprzedniej. :)
      Przysłowia nie wszystkie są jednoznaczne i niektóre każdy może zinterpretować inaczej.
      To zależy, jak kto na nie spojrzy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Krásna záložka, aj ozdoba na kľúče, aj môj syn má rád Star Wars :-)
    Pekné adventné dni,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ad'ko - dziękuję :)
      Wzajemnie - dobrych dni. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. ale czaderska zakładka, moim dzieciom by się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evi - dziękuję :)
      Wiem, że się spodoba.
      Poprzednia podobała się nie tylko Młodemu. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Oj, chyba każdy uwielbia prezenty. A już zwłaszcza takie jak te, własnoręcznie zrobione - one cieszą podwójnie.
    Pozdrawiam serdecznie, Splociku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - bo prezenty przynoszą chwile radości. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Przepadłam :)) Cudna! Uwielbiam Darth Vadera. Obejrzałam wszystkie części Gwiezdnych Wojen, zresztą całą rodzinką uwielbiamy je :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Wszyscy uwielbiają, a ja jeszcze nie obejrzałam ani jednej części. :)
      Muszę to przy okazji nadrobić. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. . . . a Splocik jest mistrzynia w tworzeniu takich drobiazgow i obdarowywaniu przyjaciol!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Mistrzynią może nie, ale obdarowywać lubię. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Ja znam takich co kochają je dawać;) piękne prace i jak dla mnie też jesteś mistrzynią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Ty także zaliczasz się do tych, co lubią sprawiać niespodzianki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Widzę Splociku, że idziesz z duchem czasu i wiesz co młodych chłopców przyciąga. Mam nadzieję, że chęć używania zakładki zmobilizuje go również do czytania, bo to u chłopców różnie z tym jest. Choć bywają chlubne wyjątki jakim był np mój synalek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - staram się :)
      Wiem, że Młody lubi czytać i spodobały się zakładki i breloczek.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń