niedziela, 28 czerwca 2020

Moja interpretacja czerwcowego przysłowia nr 2

Jeszcze raz przypomnę przysłowia czerwcowe zabawy Rękodzieło i przysłowia:
1. Wszelkie dzieło zaczyna się od małego czynu. 
2. Dobre dziatki to jakby kwiatki: zdobią ojce swe i matki.

Pierwsze przysłowie zinterpretowałam wykorzystując pracę frywolitkową i napisałam o tym w drugim blogu - TUTAJ.

Teraz przedstawiam, to co wykonałam dla zinterpretowania przysłowia nr 2.
Jest taki chłopiec, dziesięciolatek, który uwielbia "Gwiezdne wojny" i pewnie oglądał je już przynajmniej 2 razy.
Jednak od maleńkości słuchał bajek czytanych przez Rodziców i Dziadków.
Gdy zaczął składać pierwsze literki, korzystając ze specjalnej maty z literami, nie chodził jeszcze do szkoły i zanim przekroczył próg szkoły sam czytał niektóre bajki.
Zaszczepiony bakcyl owocuje w częste sięganie po różne książki, które są niemal pochłaniane przez tego młodego człowieka.
Bardzo lubi podróże, na razie z rodzicami, ale ten bakcyl także został przez niego połknięty i myślę, że to podróżowanie zaowocuje w dorosłym życiu.

Wiem, że czytając książki korzysta z zakładek, więc postanowiłam wyszyć taką oto zakładkę i mam nadzieję, że spodoba się młodemu czytelnikowi.
Wzór znalazłam na Pinterest.


Zakładka jeszcze na tle książki.

Druga strona nawiązuje do pierwszej i dodatkowo zwiera napis.
 

Zabawa Rękodzieło i przysłowia trwa - zapraszam :)


24 komentarze:

  1. Super zakładka, młody człowiek zapewne zadowolony.Teraz czekam na lipiec.Ta zabawa mnie motywuje do pracy,dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Myślę, że z lipcowych przysłów coś Ci przypasuje. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Krásna záložka,bude to super darček, aj môj 8-ročný syn má rád Hviezdne vojny...
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adko - dziękuję :)
      Dzieci przepadają za tym filmem, a ja jeszcze go nie oglądałam, ale wszystko przede mną :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. O tak, te pozytywne bakcyle dużo dobrego robią :)) Śliczna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carpediem - dziękuję :)
      Oczywiście mówimy o dobrych bakcylach. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Brawo , w życiu bym na taka interpretację nie wpadła. ale podoba mi się zarówno zakładka jak i interpretacja przysłowia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Ja też pewnie nie wpadłabym na taką interpretację, ale to ona wpadła mi na do głowy i tak wyszło.
      Teraz widzę, że to chyba o to chodzi w tym przysłowiu, że rodzice przekazują dzieciom wartości, oczekując, że dzieci będą je odpowiednio pielęgnować.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Ale super zakładka !! Uwielbiam Darth Vadera :)). Podoba mi się napis z tyłu :). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Świetna zakładka nie tylko dla młodego człowieka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Super, że chłopiec lubi czytać książki. Na pewno ta zakładka bardzo go ucieszy.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - też tak myślę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Zakładka wyszła bardzo ładnie. Od razu widać kto jest na niej uwieczniony :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładka to zawsze super prezent, a tym bardziej taka do książki czy filmu, które ktoś bardzo lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dlatego często robię zakładki na upominki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Super zakładka i rewelacyjna interpretacja tematu :-) A czytanie to jeden z tych nałogów, które zdecydowanie popieram. Bardzo mi się ta praca podoba :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimju - dziękuję :)
      Ja ostatnio wpadłam w nałóg słuchania audiobooków, bo mogę połączyć tę czynność z robótkami. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Świetna zakładka i rzeczywiście doskonale sprawdza się jako interpretacja przysłowia :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna zakładka, młodemu przypadnie do gustu z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violko - dziękuję :)
      Mam taką nadzieję. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń