wtorek, 9 czerwca 2020

Maki czerwone, czerń i... koronka

Zastanawiałam się jak będzie wyglądała czarna kartka z haftowanymi makami i koronką, ale chyba niepotrzebnie martwiłam się, że nie uda mi się skomponować czegoś ciekawego.
To, co uzyskałam podoba mi się i mam nadzieję spodoba się komuś, do kogo kiedyś trafi, bo teraz zwyczajnie robię kartki na przyszłość.
Chwilowo korespondencja tradycyjna jest w stanie zawieszenia, ale przyjdzie taki moment, że kartki ruszą w świat. 
Dzisiejsza kartka powstała w ramach kartkowej zabawy u Ani.
W tym miesiącu obowiązujące wytyczne to: maki, kolor czarny i koronka.


Ponieważ kartki okolicznościowe robię po jednej sztuce w miesiącu, więc postarałam się wykorzystać w kompozycji wszystkie wytyczne.
Kolory haftu dobierałam sama, bo w oryginale były nieco inne.
Koronkę zastosowałam w kolorze czerwonym, by delikatnie zaznaczyła swoją obecność.
Z tego też powodu umieściłam ją na czerwonym tle.

.

I jeszcze  zbliżenie na haft i koronkę.


Kartkę zgłaszam do zabawy u Ani.


46 komentarzy:

  1. Klasyczna i elegancka kartka.Maki cudnie się prezentują.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Te maki bardzo mi się podobają i pewnie wyszyję je jeszcze raz.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Bardzo fajna kartka! Połączenie kolorystyczne jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję :)
      Kolorystykę ustaliła organizatorka zabawy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Śliczna wyszła. Zdecydowanie mi się podoba takie połączenie. Ma pazura :D Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaklęta igiełko - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Bardzo ładny haft na kartce, całość wygląda świetnie, taką kartkę to należy oprawić, szkoda trzymac w szafie. Mam nadzieję, że kiedyś ktoś to doceni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Ja jej nie będę trzymać w szafie, tylko komuś podaruję, ale nie mam wpływu na to, co się z nią stanie u adresata. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Piękne zestawienie kolorów!
    U nas poczta działa!
    Pozdrawianki!🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      Rozumiem, że rezerwujesz kartkę? :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Ja raczej byłam przekonana, że to chodzi o koronowirusa, niż możliwość zarezerwowania kartki!
      Ale jak mogę? To sie uśmiecham bardzo, bardzo szeroko! :-)))

      Usuń
    3. Fuscilo - no tak, chodzi o koronawirusa i Twoją uwagę o poczcie odebrałam jako rezerwację kartki. :)))
      Jeśli jednak to nie była rezerwacja, to może nie było tematu?... :)))
      Uśmiech zawsze mile widziany. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    4. Wiesz przecież, że Twoje hafciki są zawsze dla mnie dużą radością !
      🙂🙂🙂

      Usuń
    5. Fuscila - a wiesz, że wiem? :)))))))))))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Ta kartka to absolutna piękność! Wszystko jest przewspaniale skomponowane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Fantastycznie poradziłaś sobie z wytycznymi! Przepiekna kartka! Uwielbiam czerwień maków a na tym czarnym tle obłędnie sie prezentują!
    U mnie poczta też działa ;-)
    Serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - dziękuję :)
      Oj, ciut spóźniłaś się, kartka zarezerwowana dla Fuscili, chyba, że zrobię drugą taką lub zbliżoną. :)
      Cieszę się, że tak bardzo Ci się podoba. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Kartka jest cudna, tak zawsze mnie cieszy makowy sezon na blogosferze ;) Pozdrawiam, dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maks - dziękuję :)
      Maki mają tajemniczy urok. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Maki jak zwykle cudowne w każdej formie, czy to żywe, czy haftowane . Czarny kolor jako tło jak najbardziej pasuje. Myślę,że przyszła odbiorczyni kartki( bo to chyba będzie raczej ona) na pewno będzie szczęśliwa z jej posiadania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję :)
      Mam taką nadzieję. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Normalnie jestem zauroczona tą kartką , Ten zestaw czarno-czerwony jest genialny, Hafcik wspaniały a jak wiesz jestem fanką haftowanych kartek. Jak dla mnie cudo.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Ogromnie cieszę się, że Tobie się podoba, wszak sama nakazałaś taką kolorystykę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Piękna kartka, śliczne maki - wczoraj podziwiałyśmy podobne z Emilią w ogrodzie... różanym. Pomiędzy różami nieco innego kwiecia wkomponowano.
    Pozdrawiam,
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Moje ogrodowe maki mają tło kwiatów z sąsiedniej działki fotka pojawi się w osobnym wpisie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Śliczna karteczka z uroczymi makami:)
    Piękny efekt:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. prześliczna kartka, cudowny wzór. Piękny efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna kartka. Bardzo ładnie wygląda ta czerwona koronka w połączeniu z czarną bazą. I haft- prawdziwa kropka nad i.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka, w klasycznych połoczęniach kolorystycznych. Haft rewelacyjny, a całość idealna, taka z pazurem :-)
    Super praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimju - dziękuję :)
      Nie pomyślałam o pazurze. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. Karteczka śliczna, czerń i te czerwone maki - idealne połączenie. Bardzo mi się podoba Twoja kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusławo - dziękuję :)
      Miło mi Cię gościć, zapraszam częściej. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  17. Niepotrzebnie martwiłaś się :). Wyszła pięknie i elegancko :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Też doszłam do takiego wniosku, gdy zobaczyłam efekt końcowy. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  18. Śliczna i z klasą karteczka.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna! Podoba mi się pomysł z dodaniem koronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z minionej epoki - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  20. Piękne maki i cudnie skomponowana karteczka. Dodatek czerwieni bardzo ożywił całość. Pozdziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartka prezentuje się prześlicznie :) Maki są urocze, a koronkę sprytnie wkomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio - dziękuję :)
      Czasami uda mi się zrobić taki sprytny myk. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń