sobota, 13 czerwca 2020

Kości rzucone w czerwcu

Tym razem rzucone kości wskazały w diagramie wytyczną, którą jest MOTYL.


Gdy to zobaczyłam roześmiałam się, bo ostatnio wykonałam poduszeczkę, która z jednej strony ma wyszyte kwiaty, a z drugiej motylka.
Poduszeczkę wykonałam do mojej zabawy Rękodzieło i przysłowia.

Ponieważ w pudełeczku z drobnymi hafcikami miałam wyszyte kwiatki i motylki, bo czasami lubię wyszyć coś do pudełka lub szuflady, więc przygotowałam elementy do uszycia poduszeczek.



Wzorek kwiatków jest ten sam, ale kształt poduszeczek jest różny.



Motylki, które znajdują się z drugiej strony poduszeczek różnią się kształtem, ale kolorystyka jest zbliżona.



Jeszcze potrzebny był sznureczek do zawieszenia w uchu nożyczek.
Sznureczki wykonuję szydełkiem wykorzystując resztki mulin.



Obie poduszeczki...
- z jednej strony
- z drugiej strony

Poduszeczki zgłaszam do zabawy u Ani z Kreatywnej Jacewiczówki
i w tym celu wykonałam kolaż obu stron poduszeczek.


I na koniec banerek zabawy.


Ponieważ do wykonania poduszeczek korzystałam z resztek mulin, więc zgłaszam je także do zabawy u Igiełki.


26 komentarzy:

  1. Śliczne poduszeczki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wiosnę, motylki kolorowe jak znalazł!🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - motylki na wiosnę i na lato też :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Brawo, świetnie wybrnęłaś . Poduszeczki są cudowne , lubię takie maluchy zawsze się przydają a jeszcze tak pięknie wyhaftowane. Brawo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Ostatnio tylko maluchy mi wychodzą, na większe prace zaczyna mi brakować cierpliwości.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Cudne te malutkie podusie,hafciki przeuroczy,kolejna zabawa zaliczona,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne podusie, fajnie, że się udało dopasować temacik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evi - dziękuję :)
      Jak jest trochę zapasów, to czasami uda się coś wybrać.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Poduszeczki są przecudne, co za urocze maleństwa. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne poduszeczki, Splociku. Bardzo lubię motyle, więc tym bardziej mi się podobają.
    Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne poduszeczki! Hafciki idealnie wpisują sie w porę roku :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Z minionej epoki - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Przeurocze poduszeczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Śliczne i zawsze przydatne, a jaki miły upominek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Na te drobiazgi upominkowe mam już oddzielną szufladę. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Świetne poduszeczki wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł :) nożyczki z taka zawieszką nigdy się nie zgubią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Ja mam zawieszkę przy nożyczkach i przydaje się ona do utrzymania igieł w ryzach podczas haftowania.
      Moja zawieszka także ma motylka z jednej strony i pilnuję, by nie wkłuwać igły w motylka - tak już mam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń