czwartek, 26 maja 2022

Okolicznościowa kartka według mapki - maj

I przyszedł maj i pojawiły się nowe wytyczne do zabawy Kartki według mapki 2022
Tym razem tematyka kartek ma wiązać się z uroczystościami różnymi, ale z wyłączeniem Wielkanocy i Bożego Narodzenia.


Wybrałam mapkę z lewej strony i zrobiłam kartkę, która może być dana na Imieniny lub Urodziny, gdyż napis nie określa dokładnie jej przeznaczenia.


Kartkę dedykuję wszystkim Mamom z okazji Dnia Matki.

Życzę wszystkim Mamom 
 dużo radości każdego dnia, 
zdrowia w każdej godzinie 
i nieustającej dumy ze swoich dzieci 
bez względu na Ich wiek. 

Na fotce poniżej, kolory są najbardziej zbliżone do naturalnych.


Postanowiłam wykonać napis haftowany i nawet mi się podoba. :)


Kartka leci do zabawy u Ani, by zasilić galerię z mnóstwem pięknych kartek wykonanych przez bawiące się w tej zabawie.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

30 komentarzy:

  1. Śliczna kartka.
    Dziękuję za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka - ten uroczy hafcik i delikatne motylki nadają jej mnóstwo uroku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna kartka a haftowany koszyk z kwiatami cudowny.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Splociku świetna Twoja kartka. Hafcik uroczy, a ja ostatnio też sobie wymyśliłam że resztki kanwy wykorzystam właśnie na haftowane napisy . Pomysły mamy więc podobne. Super Ten Twój haftowany napis, i cieszę się że mogę Cię gościć w swojej zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Mam takich kawałków, które żal wyrzucać, a na nic innego nie pasują.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Twoja kartka jest przecudna! ten malenki haft w koronkowej ramce dopełnia wszystkiego! jak niewiele trzeba aby było doskonale! gdzie mozna kupic te okrągłe tekturki są niezwykle dekoracyjne pozdrawiam i zyczę spokonego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Te dekoracyjne tekturki otrzymałam kiedyś w przydasiach od blogowej Koleżanki. Ona wycinała je wykrojnikiem, bo ja nie mam maszynki do takich wykrojników.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. no tak, dzieki za informacje

      Usuń
    3. Primitiv Moon - :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Urocza, taka delikatna ta karteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka i hafcik cudny!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Ten haftowany bukiet jest taki delikatny i uroczy :) Całość bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka :) każdy obdarowany będzie nią zachwycony:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka z tymi motylkami. Bardzo kolorowa z koszem kwiatów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam karteczkę, ale i Twoją postawę, aby nic nie marnować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna karteczka. Napis haftowany rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zofiko - dziękuję :)
      Ostatnio robię napisy na zakładkach, więc pomyślałam, że na kartki też można. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Urocza karteczka, ten koszyczek z kwiatami - miodzio.:) I cieszę się, że wybrałaś moją mapkę.;)

    OdpowiedzUsuń