piątek, 27 maja 2022

Kalendarz adwentowy 2022 - zadanie na czerwiec

Skoro dziś jest 27 maja, to najwyższa pora, by poznać wytyczne na czerwiec do Kalendarza adwentowego 2022

To już szóste zadanie (!), a wydaje się, że zabawa dopiero zaczynała się... czas leci niesamowicie!
Czy Wam też tak dzień za dniem ucieka?
 
Trzymajcie się ciepło, zdrowo i spokojnie.

Zadanie numer 6 wykonujemy i publikujemy w czerwcu.
 
Na czerwiec przewidziałam dwa motywy, oczywiście z numerkami, a są to:
 
LATARENKA i numer 4
KOŚCIÓŁEK i numer 1

Dotychczas spisujecie się na medal z wykonywaniem motywów do Kalendarza.
Mam nadzieję, że w tym miesiącu motywy nie sprawią trudności. :)
  
Bardzo proszę, zostawiajcie informację o wykonanych motywach z tego zadania, pod tym wpisem. 
 
Życzę przyjemnej zabawy. :)


Wszystko na temat zabawy napisałam TUTAJ - zasady.
 
Poszczególne zadania i efekty prac Bawiących się:
TUTAJ  jest zadanie 1 - na styczeń i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 2 - na luty i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 3 - na marzec i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 4 - na kwiecień i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 5 - na maj i efekty prac.
 
Motto zabawy, to:
 
"Im większa praca, tym milsze znoje"
 
Nabierajcie chęci i dołączajcie do zabawy,
bo praca nie jest mała, ale nie jest wielka, 
a efekt gotowego kalendarza
albo uśmiech nim obdarowanych,
wynagrodzi wszelkie znoje.

Efekty prac do zadania nr 6 widać poniżej, a o pracach można poczytać w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami.


2. Elunia 


4. Mięta 

5. Agata 
- wersja papierowa 

- wersja haftowana

6. Tina J 

7. Ja Splocik


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

20 komentarzy:

  1. Prościzna w czerwcu. Haft się jakiś znajdzie, dzięki Splociku za tematy !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - jakże cieszą się, że tym razem to prościzna. :)
      Kiedyś musiało przytrafić się coś łatwiejszego. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Dziękuję za wytyczne , idę szukać wzorków.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - będę czekać na Twoje znaleziska. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Paniuśko - cieszę się, że podobają się. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Jestem gotowa z motywami na czerwiec. Mój post: https://haftipatchwork.blogspot.com/2022/06/kalendarz-adwentowy-czerwiec.html
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Podziwiam Waszą wytrwałość w wyszywaniu kalendarza adwentowego i trzymam kciuki za wszystkie koleżanki aby wytrwały do końca roku :)
    Pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - wytrwałość, to nasze (wszystkich robótkujących) drugie imię. :)))
      Jestem ogromnie ciekawa, co skomponują w tym roku Uczestniczki zabawy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Moje hafciki również już gotowe
    https://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/2022/06/kalendarz-adwentowy-zadanie-6.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. ja jestem już gotowa, tu znajdziesz moją interpretację http://iwanna59.blogspot.com/2022/06/splocikowe-zabawy-w-czerwcu-2022.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Piękne te hafty,aż wstyd się tu pokazywać. Ale skoro zaczęłam to skończę. Moje małe kolorowanki
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2022/06/456-kalendarz-adwentowy-2022-6.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      No coś Ty! Fajne są Twoje kolorowanki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Moje kalendarze czerwcowe tu http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2022/06/kalendarz-adwentowy-2022-czerwiec.html?m=1
    Tzn wytyczne do czerwcowych wymagań;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotki dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. no to są i moje prace: https://tiny-handmade.blogspot.com/2022/06/prace-do-splocika.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tino - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń