niedziela, 27 lutego 2022

Kalendarz adwentowy 2022 - zadanie na marzec

Dzisiaj jest 27 lutego, kolejny smutny dzień licząc od 24 lutego.
 
Życzę wszystkim spokoju ducha mimo, że nie jest o to najłatwiej...
i nadziei, że szybko wróci normalność.
 
A wracając do bieżącego dnia, to pora na kolejne motywy i numery do realizacji Kalendarza adwentowego 2022.

Jeśli ktoś ma ochotę przyłączyć się do nas, by wspólnie bawiąc się tworzyć coś fajnego, to zawsze jest na to czas.
Tym bardziej, że motywy są małe i dopiero pięć za nami.
Zawsze też można uzupełnić je w międzyczasie, a terminy wykonania kolejnych zadań są umowne i poślizgi kontrolowane są dopuszczalne.

Zadanie numer 3 wykonujemy i publikujemy w marcu.

Na marzec przypadły, w drodze losowej, trzy motywy z odpowiednimi numerkami.
 
OSIOŁEK i numer 21
RĘKAWICZKI DWIE i numer 11
PĄCZEK i numer 16

I znów powtarza się motyw rękawiczki, ale tym razem są obowiązkowo w parze i proszę o inne wzory, niż były poprzednio.

Bardzo proszę, zostawiajcie informację o wykonanych motywach z tego zadania, pod tym wpisem. 
 
Życzę przyjemnej zabawy. :)


Wszystko na temat zabawy napisałam TUTAJ - zasady.

Poszczególne zadania i efekty prac Bawiących się:
TUTAJ  jest zadanie 1 - na styczeń i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 2 - na luty i efekty prac.
 
Motto zabawy, to:
 
"Im większa praca, tym milsze znoje"
 
Nabierajcie chęci i dołączajcie do zabawy,
bo praca nie jest mała, ale nie jest wielka, 
a efekt gotowego kalendarza
albo uśmiech nim obdarowanych,
wynagrodzi wszelkie znoje.

Efekty prac do zadania nr 3 widać poniżej, a o pracach można poczytać w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami.
 
1. Elunia 


4. Agata 
- wersja haftowana 
- wersja papierowa 
 
5. Tina J

6. Mięta

7. Danka M 

8. Ja Splocik

 
Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

24 komentarze:

  1. Splociku, trochę zaskoczyłaś mnie tymi motywami, ale nic to - idę szukać wzorków.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - pewnie jeszcze nie raz Cię zaskoczę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. No tak. Spodziewałam się że będą trzy motywy, ale pomijam już cyferki, same motywy wcale nie są łatwe. Ale cóż pewnie i wzory się znajdą odpowiednie , trzeba tylko poszukać:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - wyobraź sobie, że niektóre motywy również mnie zaskoczyły i też szukam wzorów. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. No to są i moje choć łatwo nie było :-)
      http://iwanna59.blogspot.com/2022/03/splocikowe-zabawy.html

      Usuń
    3. Aniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. To zaszalalas !!! Zabieram sie za szukanie wzorów .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - przyznaję trochę zaszalałam. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Będzie trudno w tym miesiącu, osiołek z koralików, a to zagwozdka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - przepraszam, to nie było zaplanowane, więc uprzedzam, że jeszcze może przydarzyć się coś równie trudnego.
      Jednak myślę, że poradzisz sobie, bo zdolniacha jesteś. :)
      Powiedzmy, że może być pyszczek osiołka, jeśli to Ci pomoże.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. O widzisz z tym osiołkiem to będzie ciekawie. Trzeba dobrze poszukać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tino - sama jestem w trakcie poszukiwań. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Udało się wykonać moje elementy : https://tiny-handmade.blogspot.com/2022/03/kalendarz-adwentowy-cz3.html
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Tino - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Zadanie wykonane:
    https://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/2022/03/kalendarz-adwentowy-zadanie-3.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Udało mi się wykonać wszystkie trzy motywy:) Myślałam, że z osiołkiem będzie problem, a okazało się, że pączek z koralików to dopiero trudność:)
    https://haftipatchwork.blogspot.com/2022/03/kalendarz-adwentowy-2022-marzec.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2022/03/kalendarz-adwentowy-marzec-2022.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotki dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Moje elementy :
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2022/03/444-kalendarz-adwentowy-2022-r-3-i-cos.html

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Nadrobiłam marzec czyli jestem z kwietniowymi motywami na bieżąco (już się robią) :)

    https://damurek2.blogspot.com/2022/04/kalendarz-adwentowy-2022-marzec.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danko - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń