wtorek, 22 lutego 2022

Wielkanocna kartka według mapki - luty

Jak w poprzednim miesiącu, tak samo teraz połączyłam zabawę wielkanocną Pascha 2021-2022 z zabawą Kartki według mapki 2022
 
 
Wykonałam kartkę według mapki z lewej strony, tylko zamiast okrągłych elementów zastosowałam jajowe. 
Mam nadzieję, że Ania zaliczy nieco rozciągnięte kółka.
 
Najważniejszym elementem kartki jest hafcik z zajączkiem. 
 

Kartkę posyłam do zabawy u Ani

Skoro kartka wielkanocna jest w kolorach wiosennych, to i motylki pojawiły się. :) 
 
 
Ponieważ kartka jest wielkanocna, to wędruje też do zabawy u Primitive Moon

 
Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

22 komentarze:

  1. Oczywiście że zaliczę te rozciągnięte kółka. Hafcik super i a sama kartka wyszła rewelacyjnie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka! Piękny jest ten hafcik :).
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Świetna karteczka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten wielkanocny haft i kartka z nim ma wiele uroku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z jajkami, szefowa zaliczy na bank.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja kartka Bardzo fajnie wygląda w tych pasteliwych kolorkach. A zajączek świetnie wyszyty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - dziękuję :)
      Na wiosnę pasują takie kolory. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Śliczna jest,te małe haftowane motywy nieustannie mnie zachwycają.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylo - dziękuję :)
      Ja też lubię małe motywy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Piękna karteczka i hafcik bardzo fajny.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha, moje kółko też się rozciągnęło w jajo ;)
    śliczna kartka Splociku:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczka, radosna i mega kolorowa.
    Hafcik pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń