wtorek, 8 lutego 2022

Choinka 2022 - luty

Drugi miesiąc jubileuszowej zabawy, czyli Choinka 2022 i kolejne dwie ozdoby, które wykonałam w ramach tej zabawy.
Jest to druga zawieszka z domkiem otulonym filcem i zawieszka "cukierek".
 
Tym razem domek jest czerwony, a oprawa jasnozielona z ozdobnym, świątecznym dodatkiem.
 
 
Cukierek ma prosty hafcik, który jest taki sam dookoła.

 
Obie lutowe zawieszki.

 
Komplecik lutowy wysyłam do zabawy u Xgalaktyki.
 

Postanowiłam w każdym miesiącu pokazywać to, co zostało wykonane od początku roku.
 
Dzisiaj są to dwa cukierki dietetyczne - "Zero kalorii"...
Pierwszemu cukiereczkowi zmieniłam dolną kokardkę .
 
 
oraz dwie zawieszki z domkami.

 
Pisałam o zawieszkach:
- styczniowych - TUTAJ 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

30 komentarzy:

  1. Cukiereczki nie tylko pięknie się prezentują, ale też zbędnych kilogramów nie przyczynią:) A domki są przeurocze.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      I nie będzie korciło, by z wiszących na choince cukierków wyjadać zawartość pozostawiając samo opakowanie. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Wszystko super, ale domki szczególnie zachwycające! Zwłaszcza ten lutowy - bo czerwony...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyku - dziękuję :)
      Mnie też podobają się czerwone domki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Ooo.. kolejny domek i cukierek :) Fajnie wyglądają .
    Będzie ich 12 ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Na to się zanosi. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Śliczne domki 🏠🏡. Bardzo podobają mi się zawieszki z haftowanymi domkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję :)
      Mnie się tak spodobały - robiłam w zeszłym roku, że postanowiłam pociągnąć temat w tym roku. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Domki zimowe są cudowne a cukiereczku dietetyczne ,można tam włożyć cukierek.Zbiera się piekna kolekcja.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Nie da się włożyć cukierków, bo konstrukcja na to nie pozwala, zawieszka bez nadzienia straciłaby formę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Bardzo fajne cukiereczki i w dodatku 0 kalorii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      To jest taki hamulec na łasuchów. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Musialabym dla moich łasuchów zrobić taką niespodziankę 😉

      Usuń
    3. Jeanette - to byłaby niezapomniana niespodzianka, ale czy łasuchy wybaczyłyby taki żart? :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    4. trzeba by się przekonać :)

      Usuń
    5. Jeanette - poczekamy, zobaczymy. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Śliczne zawieszki splociku :)
    Domki bardzo mi się podobają - szczególnie lutowy, bo w "jedynie słusznym" kolorze :), a cukierki dietetyczne.
    Pozdrawiam serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Ten "słuszny" kolor (w oryginale był inny) bardzo mi się podoba i pewnie jeszcze pojawią się domki w tym kolorze. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Powstaje jak widzę, cała seria cudnych domków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      W zeszłym roku powstało małe "osiedle" i w tym roku rozrasta się. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Pięknie Ci wychodzą te zawieszki! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Takie cukiereczki bez kalorii to ja lubię 🙂 piękne hafty :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. I kolejny domek, w którym się zakochałam :)
    Uwielbiam Twoją serię za niezwykłą oryginalność i pomysł domkowy Splociku.
    Do tego jeszcze te kuszące słodkości...oj choinkę to Ty będziesz miała zdecydowanie na słodko i na bogato!
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Ja też zakochałam się w tych domkach, dlatego osiedle rozrasta się. :)))
      A słodkości na choince były w moim dzieciństwie i teraz będą, ale takie dietetyczne. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. kolejny pejzaż, ślicznie wkomponowany :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń