sobota, 29 stycznia 2022

Choinka 2022 - styczeń

Pierwszy miesiąc nowego roku i pierwsze zadanie w zabawie Choinka 2022.
Udział w tej zabawie biorę od początku, zatem to już piąty rok. 
Ta zabawa jest równolatką z moją zabawą z przysłowiami, czyli obie są jubileuszowe, ależ ten czas leci. 
 
Zabawa Choinkowa motywuje mnie do wykonywania różnych drobnych rzeczy.
Jeśli do tego dodam, że szerokie grono bawiących się jest sympatyczne, a zabawę prowadzi wspaniała osoba, a  to żal nie dołączyć.  
 
Wychodzi na to, że z domkami nie mogę pożegnać się, więc w tym roku będzie to ciąg dalszy, ale...
Spróbuję oprócz domków wykonać coś jeszcze, czy zawsze będzie to ten sam rodzaj ozdoby, czy będą to rzeczy różne, to się okaże. :) 
 
Dzisiaj przedstawiam domek w zimowej aurze, "otulony" granatowym filcem.
 
Na leżąco
i na wisząco
 
Druga ozdoba powstała z potrzeby wykorzystania leżącego "odłogiem" materiału przypominającego kanwę oraz wymiatania resztek muliny.
Ten materiał odleżał swoje chyba od czasów... dawno minionych. 
 
 
Wyszyłam na nim gwiazdkę i powstał haftowany "cukierek" na choinkę.

 
Na wisząco i na innym tle.

 
Cukierek i domek razem.


Ozdoby wysyłam do zabawy u Xgalaktyki.
 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

40 komentarzy:

  1. Pekné vianočné ozdoby :)
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny zimowy obrazek a cukiereczek słodki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ozdoby stworzyłaś. Pięć lat na blogu, to nie lada wyczyn. Gratuluję wytrwałości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - dziękuję :)
      Pięć lat, to trwa moja zabawa.
      Ja bloguję już siedemnasty rok - spójrz na archiwum mojego blogu - początek 2005 rok.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. piekne hafty, sliczna zawieszka z pejzazem zimowym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zawieszki powstały, będą pięknie się prezentować na choince.
    Pozdrawiam, Splociku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie oprawiłaś swoje hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zawieszki, domek prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Fajne delikatne hafciki zrobione z nich zawieszki sa super. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny domek, ale cukierek wymiata! bardzo fajny i oryginalny pomysł:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Ta tkanina kanwopodobna nie nadaje się do haftowania większych formatów, ale na takie cukierki jest akurat. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Śliczne obie zawieszki :)
    Cukierek to wspaniały pomysł na wykorzystanie leżącego odłogiem materiału.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Po prostu nie miałam innego pomysłu i na razie będą cukierki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Świetne zawieszki! Obie bardzo dekoracyjne. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Ha ! Widoczki rządzą 😊,te cukierki to fajna sprawa i są bardzo dekoracyjne.To prawda, że te zabawy mobilizuja, żałuję, że w ubiegłym roku nie mogłam się z nich wywiązać ale takie życie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Życie często lubi płatać figle i pomieszać szyki w planowaniu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Niesamowicie urokliwe hafciki, zwłaszcza domek, i pięknie się prezentują w formie zawieszki. Choinka obsypana takimi cukiereczkami - bezpieczna dla talii takiego łasucha jak ja!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Bo to są cukierki dietetyczne. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Splociku, widoczek śliczny i zawieszka pięknie gałązkami ozdobiona😊 Cukiereczek jak to cukiernicze, słodki jest!
    Pozdrawiam ciepło 😊🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Z braku śniegu, choć widoczek taki zimowy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Śliczne zawieszki i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne drobiazgi :)
    Ja do haftów ostatnimi czasy nie mam wcale ochoty .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Ja ostatnio tylko haftami się zajmuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  17. Kochana ja przede wszystkim dziękuję Ci za tyle życzliwych i ciepłych słów pod adresem zabawy i moim. Serce rośnie, bo zawsze bardzo się staram abyście były zadowolone.
    Cieszę się,że nadal bawisz się ze mną i przyznaję bez bicia, że styczniowy domek podoba mi się chyba najbardziej ze wszystkich. Jest taki kolorowy i radosny. Pięknie go ozdobiłaś i wykończyłaś.
    Cukierek z kolei to świetny pomysł :)
    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję!
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Jakże nie pisać życzliwie o świetnej zabawie i fajnej organizatorce.
      Mam nadzieję, że tych kilka osób, które bawią się u mnie też są zadowolone z tego, co Im przygotowuję. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  18. Bardzo mi się podoba domek, zwłaszcza jego wykończenie i dbałość o szczegóły 😊 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AnilinaAno - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  19. Świetne ozdoby :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój świat rękodzieła - dziękuję. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń