sobota, 8 stycznia 2022

Wielkanocna kartka według mapki - styczeń

Ponieważ wystąpiła zbieżność tematów, z czystym sumieniem łączę dwie zabawy.
Pierwsza zabawa dotyczy Wielkanocy przez cały rok, czyli Pascha 2021-2022, a druga to Kartki według mapki 2022.

W zabawie wielkanocnej wykonana praca ma wiązać się z tym Świętem.
Zabawa z mapkami, w tym roku działa na nieco zmienionych zasadach.
Mianowicie, Ania - prowadząca, podzieliła wytyczne na trzy grypy terminowe i właśnie pierwsza grupa w okresie styczeń - kwiecień ma wiązać się z Wielkanocą albo Walentynkami.

Jak zaznaczyłam na początku, połączyłam obie zabawy, więc wykonałam kartkę wielkanocną, a wybrałam mapkę z lewej strony.
 

 
Troszeczkę zmieniłam oryginalny wzór haftu, ale tak mi bardziej pasowało.


Kartkę posyłam do zabawy u Ani.

 
oraz do zabawy u Primitive Moon


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

16 komentarzy:

  1. Śliczna kartka;) Hafcik z kurczaczkiem cudny;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz jakoś dopiero teraz pomyślałam o zabawie u Małgosi. Jakoś wcześniej jak wymyślałam zasady mojej zabawy kartkowej na 2022 mi to nie wpadło do głowy. Ale myślę, że Małgosia się nie obrazi. To w końcu tylko 4 miesiące :-)
    Twoja karteczka świetna, a zwłaszcza ten hafcik. Cieszę się niezmiernie mogę Ci gościć ponownie u siebie w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Czasami się nie pomyśli, ale nie ma tego złego... i dwie zabawy w tym samym temacie są do pogodzenia.
      Nikt nie każe łączyć zabaw, ale jeśli jest to możliwe, to można skorzystać. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Jaki śliczny hafcik! Bardzo ładną kartkę zrobiłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, fajny pomysł na połączenie dwóch zabaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Czasami czas motywuje do łączenia, ale tym razem zadecydowały inne sprawy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Prześwity wiosny, miło na taką sliczna karteczkę.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna kartka- kurczaczek zachwyca i rozczula jednocześnie:)
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten hafcik, Splociku i pięknie kartka się prezentuje.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka wyszła! Haft bardzo ładny. Lubię motyw kurczaczków na Wielkanoc :).
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Kurczaczki i inne zwierzaczki, to takie sympatyczne motywy do haftowania. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń