wtorek, 18 stycznia 2022

Zrobione w styczniu - Kalendarz 2022

Rozpoczęła się druga edycja zabawy Kalendarz adwentowy 2022 i pojawiły się pierwsze motywy oraz numerki do wykonania w styczniu.


Są nimi:
 
LIZAK i numer 8 
ŁYŻWY i numer 17 
MIŚ i numer 2
 
Trochę musiałam się napracować, by poszukać odpowiednio małych motywów, ale opłaciło się poświęcenie czasu na szukanie, bo znalazłam fajne wzorki.
 
Lizak, to taki dwukolorowy ślimaczek. :)
 

Udało mi się znaleźć mały rozmiar butów z łyżwami, by pasowały. :)
 

Misiów było tyle fajnych, że miałam problem z wyborem, ale ten jest równie sympatyczny, jak wszystkie napotkane.
 

Na razie wykonuję tylko hafciki, a o wyglądzie kalendarza będę myśleć w późniejszym terminie.
Jak zrobi się cieplej i będzie więcej słońca, to wtedy jakoś lepiej myśli się i ciekawsze pomysły przychodzą do głowy, choć nie jest to regułą. 
 
Wzorem Koleżanek blogowych, w następnych miesiącach będę załączać motywy wykonane we wcześniejszych zadaniach.
 
Tymczasem motywy styczniowe razem.


Wyszyte motywy wędrują do galerii we wpisie z zadaniem nr 1 - TUTAJ.
 
 A TUTAJ są zasady zabawy.
 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

16 komentarzy:

  1. Kolejny piekny kalendarz będzie, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne motywy znalazłaś.
    Rzeczywiście misiek z tej samej bajki, choć u każdej z nas inny.
    Lizak też troszkę podobny.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Trudno, żeby nie było podobnych albo nawet takich samych wzorków, gdy małych motywów nie ma tak wiele.
      Mój lizak miał być mniejszy, ale zaczęłam wyszywać i zapomniałam, by go zmniejszyć.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Splociku, śliczne te hafciki, takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne hafciki! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Splociku bardzo fajne wzorki znalazłaś, Ten lizak i misiu to chyba będą u wszystkich podobne, przynajmniej tych co wyszywają :-)
    Zerknę do galerii ale chyba nas się więcej bawi niż poprzednio.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Na pewno pojawią się takie same lub podobne wzorki, bo przecież dużo tych małych motywów nie ma, a raczej wszystkie szukamy w tych samych źródłach. :)
      Jest nas w tej chwili 8, a poprzednią zabawę kończyło 10 osób.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Malutkie, a jakie cudne te hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Kochana
    Cudne hafciki
    Mnie marzy się taki do kuchni z napisem, jakie były dawniej 😃
    Serdeczności zostawiam moc💚🍀😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morgano - dziękuję :)
      Pamiętam tamte makatki - były u mojej Babcie.
      W mojej kuchni nie miałabym gdzie powiesić. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Bardzo ładne są takie malutkie hafty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Szkoda, że Ty nie masz ochoty na haftowanie, ale bywa i tak. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń