wtorek, 15 marca 2022

Zrobione w marcu - Kalendarz 2022

Na marzec wypadły trzy motywy wraz z numerkami, które należy wykonać do Kalendarza adwentowego 2022.
 
OSIOŁEK i numer 21
RĘKAWICZKI DWIE i numer 11
PĄCZEK i numer 16
 
Oto moje prace.
 
Osiołek najmniejszy ze wszystkich, jakie znalazłam. 
 

Rękawiczki nieco przerobione kolorystycznie.

 
Pączek zdjęty z talerzyka.

 
Fakt, że znalezienie osiołka o wymaganych wymiarach okazało się nieco utrudnione, ale nie niemożliwe.
 
Cała trójka marcowych motywów wędruje do galerii - TUTAJ


A TUTAJ są zasady zabawy.

 
Jeszcze kolaż fotek z motywami wykonanymi od stycznia do marca.
 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

34 komentarze:

  1. Splociku, kolejne urocze hafciki, najbardziej ujął mnie osiołek.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Ten zwierzaczek, też mnie ujął. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piekne to wszystko ale osiolek cudowny u wszystkich .Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafciki, osiołek przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Heheh ten osiołek to było wyzwanie fakt!! Ale i moje motywy już prawie gotowe. Bardzo fajne te Twoje hafciki , a takie maleństwa haftujesz że ciekawość mnie zżera jak będzie tym razem wyglądał Twój kalendarz :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Osiołek był też wyzwaniem dla mnie, bo jak zauważyłaś hafciki moje są w tym roku mniejsze i miałam nie lada zabawę w poszukiwaniu osiołka odpowiedniej wielkości. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Śliczne hafciki, a osiołek słodziak.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Tak, to prawdziwy słodziak. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Wszystkie maleństwa są super, ale osiołek wręcz rozkoszny!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziak osiołek. Rękawiczki też mi się bardzo podobaja i pączek też :-)pozdrawiam cieplutko... i słodko

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie jestem wyjątkiem i napiszę, że osiołek jest zachwycający:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Wpadł mi w oko i tak zostało. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Bardzo fajne motywy i osiołek jest uroczy.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nom swietnie wybrnęlas z zadania, brawo💪👏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję :)
      Udało mi się wyszukać malutkiego osiołka :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Bardzo ładne hafciki i osiołek fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Osiołek skradł moje serce. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Takie maleństwa mają niewątpliwie swój urok ale jak to potem wszystko złożyść w całość to nam wszystkim szczęki opadną :)
    Pozdrawiam Splociku:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Jeszcze nie mam pomysłu na całość. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Splociku, ten osiołek to zagozdka, nie lada wyzwanie :) Śliczne są Twoje hafciki, takie słodkie maleństwa ... osiołek super!
    Nie jestem zapisana ale ostatnio wpadłam na pomysł by karty (MDC), którymi się ostatnio bawię robić w kierunku świątecznych, coś na wzór kalendarza adwentowego (dla siebie). Właśnie kończę odpowiednie pudełko. Niestety ostatnio nie jestem systematyczna (w zabawach/wyzwaniach) więc ja jako wolny strzelec ale będę się kierowała Twoimi wytycznymi. Zobaczymy czy mi wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danko - dziękuję :)
      Nie ma sprawy, Twoje karty (MDC) są rewelacyjne.
      Mogę wpisać Cię, na listę z dopiskiem "wolny strzelec", a gdy pokażesz swoje karty, to mogę dołączyć je do odpowiednich galerii zadań.
      Wisze, że u mnie nie musisz być systematyczna i prace są zaliczane również po terminie.
      Będzie mi miło, gdy dołączysz do nas.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Dziękuję :) Banerek już wisi, zabrałam się za styczniowe karty. Mój kalendarz będzie taki ... taki nietypowy, taki inny :)
      Uściski

      Usuń
    3. Danko - jestem ogromnie ciekawa Twojego nietypowego kalendarza. :)
      Cieszę się, że dołączyłaś do zabawy. :)
      A wyżej miało być: Wiesz, że... :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Piękne hafciki, a osiołek jest taki uroczy :) Niemożliwe, nie jest niemożliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tino - dziękuję :)
      Twierdzę to samo - nie ma rzeczy niemożliwych.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Podpisuję się pod tym co Dziewczyny napisały - hafciki śliczne ale osiołek jest naj, jest cudowny, uroczy, słodki :)
    Ściskam ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danko - dziękuję :)
      Bo osiołki, to milutkie zwierzaczki są. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń