niedziela, 20 marca 2022

Do marcowego przysłowia

W zabawie Rękodzieło i przysłowia 3, w marcu przypadły dwa takie przysłowia:
 
1. Lepszy jest piękny obraz niż piękne ramy.
2. Nie wsadzaj nosa do cudzego trzosa.
 
Przyznam, że one i mnie przysporzyły nieco trudności z wyborem słowa do interpretacji.
Najpierw myślałam, że podejdę do przysłowia drugiego, ale ostatecznie, jak większość, wybrałam przysłowie pierwsze.
 
W zeszłym roku zapałam miłością do haftowanych domków dużych i maluśkich.
Ta miłość przeniosła się na ten rok i chociaż mam nieodpartą chęć wyszyć kolejny większy domek, to postanowiłam pozostać przy tych malutkich domeczkach.
 
Do przysłowia drugiego wyszyłam obrazek zimowy, oczywiście z domkiem w roli głównej. :)  
Wzór jest nieco okrojony, ale ta część pasowała mi wielkością do kawałka kanwy z resztek.
 

Przerobiłam nieco tło stosowane do kartek świątecznych i wykonałam passe-partout i oprawiłam obrazek w ramkę, jedną z wielu pustych, czekających na swój obrazek.
 

Być może ramka zostanie zmieniona, ale dzisiaj musiała mi wystarczyć.  
 

Obrazek wędruje do galerii marcowego zadania - TUTAJ.
 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

32 komentarze:

  1. Piekny zimowy domek o super interpretacja.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko! Sliczny obrazek, a tak oprawiony bardzo ładnie się prezentuje.
    Pozdrawiam niedzielnie!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Chciałam mniejszą ramkę, ale wszystkie mniejsze "wyszły". :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piękny obrazek i bardzo ciekawa oprawa. Trudne przysłowia do zinterpretowania, ale udało Ci się doskonale.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A-lenko - dziękuję :)
      Kilka słów dałoby się zinterpretować. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Krásna výšivka domčeka, super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Splociku, te zimowe domeczki są takie urocze, kojarzą się z ciepłem rodzinnym i oczekiwaniem na Boże Narodzenie. Passe partout dobrałaś idealnie.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Czasami uda mi się coś pokombinować. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Ciekawa byłam co też wymyślisz do tych przysłów, ale przyznam się ze domek mnie zaskoczył. Co nie znaczy że mi się nie podoba !! Wiesz nie od dziś że uwielbiam zimowe widoczki jestem więc tym obrazkiem zachwycona. Świetnie go też oprawiłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Myślałam o innym obrazku, ale jakoś nie mogę oderwać się od tych małych domków. :)
      Pomysł na oprawę wpadł nieoczekiwanie, bo, że passe-partout musiało być, to było dla mnie jasne ze względu na konieczność wykorzystania jednej z wielu pustych ramek.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Pięknie wygląda oprawiony domek.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie sie podoba w tej czarnej ramce:) śliczny haft:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Im dłużej patrzę na ten obrazek, tym bardziej przekonuję się, że ta oprawa pozostanie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. To prawda, przysłowia były dość trudne, ale z zadania wywiązałaś się znakomicie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy hafcik! Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Oj Splociku to już chyba domkowe uzależnienie ;)
    Bardzo pięknie zinterpretowałaś pierwsze przysłowie...
    jest wyjątkowy widok,są i ramy które go eksponują.
    Jestem zauroczona Twoim zimowym domkiem:)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Też myślę, że się uzależniłam i dopóki będę spotykać takie małe domki choćby w większych zestawieniach, to będę je haftować i później je zagospodarowywać może w inny sposób niż w tej edycji.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Ja oczywiście będę Ci kibicować :)

      Usuń
    3. Xgalaktyko - pisząc w komentarzu wyżej o domkach i "tej edycji", miałam na myśli edycję Twojej zabawy. :)
      A za kibicowanie dziękuję i przyjmuję je z radością. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Piękny klimatyczny domek Splociku 🌞A całość czyli obrazek zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Splociku, tutaj jest moja interpretacja przysłowia numer dwa: https://www.bibliotekarekodziela.pl/2022/03/rekodzieo-i-przysowia-marzec.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego odpowiedniego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń