czwartek, 10 marca 2022

Choinka 2022 - marzec

Jak w poprzednim miesiącu, zaczynam od zabawy Choinka 2022 i zgodnie z założeniem, powstał kolejny domek do mojego "osiedla" oraz kolejny cukierek dietetyczny.
 
Domek czerwony, w zimowej szacie, otulony popielatym marmurkowym filcem.
Dodatkową ozdobą zawieszki jest filcowa gałązka ostrokrzewu z kokardką i koralikowe bombeczki. 

 
Bombeczki są wiszące, więc uciekają na boki, gdy zawieszka leży na biurku.
 
 
Cukierek, jaki jest, to widać. :)
 
 
Jednak nie widać, że jest dietetyczny. :)
 
 
Marcowy komplet cukierkowo zawieszkowy.
 
 
Marcowy komplet posyłam do zabawy u Xgalaktyki.
 
 
Cukierki wykonane od początku roku.
 
 
Zawieszki wykonane od początku roku. 
 

Pisałam o zawieszkach:
- styczniowych - TUTAJ
- lutowych - TUTAJ 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

26 komentarzy:

  1. Wiesz co te Twoje zawieszki mnie urzekły, zwłaszcza te widoczki na nich :-) Zresztą cukiereczki tez są super. Świetna będzie ta Twoja choinka o ile te cuda nie trafią jako prezenty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Moja pomniejszona choinka tych wszystkich zawieszek nie pomieści, więc pewnie rozjadą się na inne choinki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Śliczne osiedle budujesz splociku :)
    Cukierki dietetyczne też są świetne, a przede wszystkim zdrowe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Te cukierki przynajmniej nie kuszą. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Osiedle domków bardzo piękne a cukierasy wyglądają apetycznie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne te domki, kolekcja się powiększa, a i cukieraski super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Te domeczki i cukierki są zachwycające, Splociku.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet! Bardzo podobają mi się Splociku Twoje cukiereczki :). Cudnie i apetycznie będą na choince wyglądać :).
    Posyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Bardzo podobają mi się Twoje zawieszki, szczególnie domki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny cudny domek wykonałaś, rozczulają mnie takie maleństwa😊
    Cukierasy słodkie, bo jakie by miały być?:)
    Pozdrawiam ciepło Splociku😊🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Cukierasów wolę nie próbować, bo nie wiem, jak zareagowałby organizm, niech pozostaną słodkie tylko z wyglądu. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Ach, jakie śliczne te ozdoby! A cukiereczek może i dietetyczny ale na jego widok i tak poleciała mi ślinka!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Patrząc na tego cukierka, możesz zjeść takiego, który jest Twoim ulubionym smakiem. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Powtarzam się po raz kolejny Splociku ale Twoje domeczku są zachwycajace!
    Bardzo podoba mi się ta nowa seria,jest bardziej kolorowa i radosna a wiśienką na torcie są te małe ozdóbki🥰
    Cukiereczki słodkie i do schrupania mimo,że dietetyczne😉
    Pozdrowienia ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Mnie się też ta seria bardziej podoba. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. piękne zawieszki :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń