wtorek, 29 marca 2022

Wielkanocna kartka według mapki - marzec

O mały włos zapomniałabym o wykonaniu kartki i to do dwóch zabaw!
Kolejny miesiąc zabawy Pascha 2021-2022 i zabawy Kartki według mapki 2022, pozwolił mi ponownie na połączenie obu zabaw i wykonanie kartki wielkanocnej. 

 
Wybrałam mapkę z prawej strony i powstała taka oto kartka.

 
 
Co prawda mapka sugeruje kartkę prostokątną, ale kwadrat to przecież wyjątkowy prostokąt. :)
Mam cichą nadzieję, że Ania zaliczy tę mała odmianę mapki.

 
Wyhaftowałam kiedyś żonkile w podobnym stylu do wykonania kartki okolicznościowej.
Był tam też drugi wzór i wyszyłam go teraz do zagospodarowania w kartce wielkanocnej.

Kartkę posyłam do zabawy u Ani

 
Wysyłam też kartkę do zabawy u Primitive Moon.
 

 
Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

36 komentarzy:

  1. Piękna karteczka z haftem. Uwielbiam za delikatność i spokojny kolor. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elizo - dziękuję :)
      Lubię haftować małe motywy i ozdabiać nimi kartki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Ja też zrobiłam obie kwadratowe i mam nadzieję, że to nie ma znaczenia.:) Uroczy wiosenny hafcik!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyku - dziękuję :)
      Pani w szkole zawsze mówiła: "kwadrat jest prostokątem, ale prostokąt o różnych bokach nigdy nie będzie kwadratem". :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Śliczne słoneczne żonkile i motylek złożyły się na piękną kartkę.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Żonkile zawsze kojarzą się ze Świętami, więc na kartce wielkanocnej też mogą być. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Sliczna jest , ja już zaliczam.Żonkilki cudowne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo optymistyczna kartka wielkanocna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, wiosenny haft! Całość prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie że zaliczę ten kwadrat, zwłaszcza, że ma haft a kartki z haftem to moje ulubione!! Piękne te kwiaty na Twoim obrazku.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Kwiaty to jeden z przyjemniejszych motywów do haftowania.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Wyjątkowe są te miniaturki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Karteczka wpadła mi w oko - śliczny hafcik, a i połączenie kolorów dało bardzo radosną kartkę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anko - dziękuję :)
      Cieszy mnie, że się podoba. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Super karteczka, zazdroszczę, ale tak pozytywnie :) I hafcik taki prosty, nieprzekombinowany, śliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      Ja też wielu z Was zazdroszczę (też pozytywnie) umiejętności i pięknych prac.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Rewelacyjna kartka. Świąteczna, wiosenna, kolorowa jak nadchodzące święta

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka bardzo ładna ,taka prawdziwie wiosenna. I te haftowane kwiaty urocze:) Piękne żonkile :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Splociku karteczka piękna i radosna, hafcik śliczny i bardzo fajnie oprawiony na karteczce 😊
    Pozdrawiam ciepło 🌷😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna kartka Splociku...bardzo radosna i wiosenna:)
    Muszę przyznać, że bardzo lubię żonkile i każdy wyszywany obrazek z tym motywem zawsze mnie zachwyca:)
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      Żonkile, to pierwsze kwiaty, które w ogródku pojawiają się niby małe słoneczka i cieszą oczy. :)
      Te haftowane działają podobnie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  17. Piękna kartka Splociku! Delikatna, wiosenna, pełna słonecznej energii :)). I ja dołączam do fanów żonkili :).
    Miłego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  18. Śliczne kartki, bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń