sobota, 28 kwietnia 2007

Prośba o trochę czasu

Dlaczego tak się dzieje, że gdy mam coś terminowego do zrobienia, to pojawia się mnóstwo innych spraw bardzo ważnych?

Tak też jest teraz.
Ja poproszę o więcej czasu ze światłem dziennym.

Moja robótka krzyżykowa postępuje powolutku, a inne leżą i cierpliwie czekają, właśnie z powodu nawarstwienia spraw innych.

Tak wyszywanka wyglądała 6 dni temu.


Trzy dni temu wyglądała tak:

Dziś wygląda tak:

Zostało jeszcze sporo do wyszycia.
Termin zakończenia jest krótki, ale mam nadzieję, że w tym tygodniu nic mi nie przeszkodzi (nie może!) i zdążę na czas

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Marzena
    2007/04/28 15:15:49
    slicznie sie zaczyna, jestem pewna ze efekt koncowy bedzie jeszcze ladniejszy
    pozdrawiam goraco
    -
    ewcia116
    2007/04/28 16:48:48
    zapowiada sie super pamiątka komunijna pozdrawiam
    -
    hrabina.e
    2007/04/28 21:00:07
    Śliczny obrazek.

    Chętnie użyczyłabym Ci światła dziennego, bo u nas jest go pod dostatkiem. Ale niestety, nie mogę przesłać pocztą:(

    Pozdrawiam
    -
    jagoda
    2007/04/28 21:23:09
    Szukałam nowych wpisów. Martwilam się o Twoje korzonki. Teraz już wiem że powoli wracasz do zdrowia, bardzo mnie to cieszy . Jak zwykle podziwiam Twoje zdolności i pracowitość.
    -
    splocik
    2007/04/28 21:51:45
    Marzena - staram się, aby efekt był ładny :)

    Ewcia - Ty znasz ten obrazek :)

    Hrabina - dziękuję za dobre chęci, bedę o tym pamiętać :)

    Jagoda - Dziekuję za Twoją troskę. W międzyczasie był zawiany - sztywny kręgosłup, ale już jest dobrze, tylko czasami przy jakimś szybkim ruchu głową czuję lekki ból. Muszę jeszcze uciekać przed wiaterkami.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    anna_1503
    2007/04/29 17:40:31
    Jakas sliczna panienka wyłania sie spod igiełki. :D
    -
    makneta
    2007/04/30 07:48:28
    Szykuje się naprawdę piękny obrazek, zresztą jak wszystko w twoim wykonaniu. Cieszę się, że już czujesz się troszkę lepiej i pozdrawiam.
    P.S. Bardzo dziękuję za rady dotyczące wstawiania zdjęć. :-))))))))
    -
    splocik
    2007/05/01 15:05:26
    Anna - dziękuję. Właśnie chwilkę odpoczywam, bo napotkałam mały problem i musze to przetrawić.

    Makneta - dziękuję. Mam nadzieje, że rady się przydadzą.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ninga
    2007/05/01 22:13:13
    Mam chyba inaczej - to czy światło jest sztuczne czy nie nie robi mi takiej różnicy. Ale na zdjęciu nie widzę narysowanego wzoru - jak ty tak z pamięci i tylko patrząc sie na rysunek to więcej niż podziw.
    kalina
    ps. zrobiłam rozwijane archiwum zgodnie z przepisem danym na forum o blogach
    -
    anqu
    2007/05/02 16:43:33
    robótka swietnie sie zapowiada
    -
    hrabina.e
    2007/05/04 09:06:53
    Wysłałam przepisy na "S", ale nie wiem, jak długo tam przechowują wiadomości. W razie czego jest to we wpisie z tamtego roku, z 14 lipca. Ja korzystam tylko z tego, niezależnie czy robię placek, czy bułeczki. Jeśli Ci wygodniej, to moge przesłac na pocztę.

    pozdrawiam
    -
    erzebet
    2007/05/07 21:08:43
    sporo jeszcze zostało, ale i tak widac, że będzie piękne :)) Pozdrawiam :)
    -
    splocik
    2007/05/08 09:05:56
    Kalina - przy takich maluśkich krzyżykach (5/1 cm) potrzebuję wyłącznie światła dziennego, no bo oczy już nie te. Nie kratkuję kanwy, ani nie rysuję wzoru - liczę krzyżyki patrząc na schemat. Czasami się przeliczę i wtedy minimalnie zmieniam wzór (tak było i teraz). Wychowałam się na liczeniu nitek w szarym płótnie i tak mi zostało.
    Z rozwijanym archiwum jeszcze się wstrzymuję, ale noszę się z tą myślą od dawna.

    Anqu - dziękuję :)

    Hrabina - dzięki! Odebrałam przesyłkę i na pewno spróbuję.

    Erzebet - robótka już skończona i oddana w ręce właścicielki.

    Dziękuję za wszystkie ciepłe wpisy. Dziękuje za troskę o moje zdrowie.
    Dziękuję, że jesteście.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń