niedziela, 18 listopada 2007

W tym roku dominuje

W moich szydełkowych ozdobach dominuje (dotychczas) kolor żółto-złoty.
Pojawia się także kolor biały, ale cały czas mam ochotę zrobić coś z nitki czerwono- złotej i być  może uda mi się zrealizować plan.

Uprzedzając wszelkie prośby o schematy wyjaśniam, że kilka gwiazdek wykonałam (choć nie w pełni dokładnie) według schematów ogólnodostępnych w gazetach robótkowych.
Większość gwiazdek powstała na zasadzie: siedzę sobie wieczorkiem przed tvi i szydełkuję, co mi wpadnie do głowy w danym momencie, to realizuję i przyglądam się efektom - jeśli są do przyjęcia, robię dalej, jeśli nie - pruję.
Oczywiście pomysły wpadające do głowy w trakcie robótkowania, to także wynik inspiracji z oglądanych stron z ozdobami świątecznymi.

Moje tegoroczne gwiazdeczki są - jak widać - różnej wielkości i rozmaitych kształtów.


Cd. ozdób nastąpi...

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    ewa777
    2007/11/18 18:32:25
    Gwiazdeczki urocze:)
    -
    erzebet
    2007/11/18 20:58:00
    śliczne :) a może i czerwone gwiazdki się pojawią?
    -
    auntivory
    2007/11/19 14:12:53
    Cudne, widzę że gwiazdki w kolorze miodowozłotym to nowa jakość wśród tegorocznych ozdób. Ja to się zawsze zastanawiam, jak to jest, że Tobie wszystko takie zawsze śliczne wychodzi, takie równiutkie, niby metody takie same, a efekt - nie zawsze. Ciekawe, czy do złotych gwiazdek używasz tych samych nici co ja czyli cieniutkiego tureckiego kordonka ze złotą nitką.
    -
    ewcia116
    2007/11/19 17:11:07
    śliczności
    -
    splocik
    2007/11/19 18:41:46
    Ewa - bardzo dziękuję :)

    Erzebet - może, ale jeszcze nie zdecydowałam.

    Ivory - zgadza się to jest ten właśnie kordonek. Staram się i jakos mi wychodzi, choć nie zawsze równiutko.

    Ewcia - dzięki.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    anqu
    2007/11/20 13:29:48
    Cudowne są Twoje gwiazdki
    -
    pikselka
    2007/11/20 14:38:00
    Splociku, dzieci już wystąpiły. Teraz esemesy decydują, które z nich przejdą dalej. Do liderów brakuje im ponad 10 esemesów. Można słać cały czas, aż do 9 grudnia.

    A te Twoje świąteczne cuda są przepiękne!
    Buziaki!
    -
    splocik
    2007/11/21 10:38:54
    Anqu - dzięki bardzo:)

    Pikselko - zaraz wysyłam sesemesiki, a za opinię o gwiazdkach ślicznie dziękuję.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    samosia08
    2007/11/25 13:34:43
    Wyższa Szkoła Szydełkowania, widziałam już wiele gwiazdek , zrobionych na szydełku, ale te są najpiękniejsze.
    -
    splocik
    2007/11/27 17:52:07
    Samosia - dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gra
    2010/11/17 10:38:05
    Splociku jestem pełna podziwu dla twoich cudeniek. Ja też chciałabym sie troszeczkę nauczyć, jeśli mogę bardzo proszę o opis wykonania twoich pięknych gwiazdeczek szydełkowych na choinkę. Z góry dziękuję. grawrze@vp.pl
    -
    splocik
    2010/11/19 16:12:29
    Gra - miło mi, że podoba Ci się to, co robię, ale pisałam w notce: "Uprzedzając wszelkie prośby o schematy..." Proszę, przeczytaj jeszcze raz ten fragment.
    Następnie zajrzyj na forum Szydełkomania - u mnie w zakładkach znajdziesz link.
    Na forum w wyszukiwarce wpisz słowo: gwiazdki.
    Wyświetli się mnóstwo wątków, w których są linki do stron ze schematami gwiazdek, aniołków i innych ozdób świątecznych.
    Życzę przyjemności w poszukiwaniach i wykonywaniu ozdób choinkowych.
    Jeśli będziesz chciała zapytać o coś jeszcze, to proszę - na maila.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń