poniedziałek, 14 lipca 2008

Łączenie po roku

Kiedyś pisałam, że zaczynam robić elementy nowej robótki.
Elementy te pojawiały się z różną częstotliwością, a czasami kolejny przybywał po dość długiej przerwie.

Pierwotnie koncepcja wykorzystania tych pasków z ananasem była całkiem inna.
Później plany zmieniały się w zależności od nastroju i czegoś tam jeszcze - sama już nie wiem, czego.
W każdym razie robótka zatrzymała się na dziesięciu elementach.

Jedna z kolejnych koncepcji zakładała połączenie elementów z owalnym środkiem.
Jednakże i elementy i środek musiały odczekać swój czas.

Teraz wróciłam do robótki i zaczęłam kombinować na nowo.
Doszłam do wniosku, że środek wykończę jako oddzielną serwetkę, a paski połączę..., ale o tym w następnej notce.

Etap łączenia pasków dziś wygląda tak:


Łączenie elementów chwilami przerywam (a pomysł dojrzewa) na rzecz robótki na drutach.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Motylek73
    2008/07/17 21:23:55
    Elementy wyglądają bardzo ciekawie. Czekam na efekt końcowy a póki co podziwiam piękne róże.
    -
    splocik
    2008/07/22 22:38:10
    Motylku - jeszcze chwileczkę i efekt będzie, a róże - to kolejny kolor, który pojawił się w ogródku.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń