wtorek, 29 lipca 2008

Miało być inaczej, a wyszło...

Gdy zaczynałam tę robótkę, byłam przekonana, że będzie ona stanowić środek serwety złożonej z elementów.

Odkładanie robótki lub wykonywanie jej w elementach sprawia, że koncepcja pierwotna zmienia się bardzo często.
Ten przypadek nie jest odosobniony.

Przyglądałam się skończonym elementom oraz środkowej części i doszłam do wniosku, że nie o to mi chodziło.
Być może, gdybym analizę przeprowadziła w innym terminie, plan byłby taki jak wcześniej albo inny niż obecny.

Zdecydowałam, że elementy połączę w jedną serwetę.
Łączę je powoli, ponieważ zajmuję się nimi w chwilach odpoczynku od robótki wykonywanej na drutach.

Natomiast część środkowa została zakończona i stanowi oddzielną serwetkę.
Ta serwetka wymyślona została przeze mnie, no może oprócz wzorku ananasowego, ale tych odmian ananasów krąży już tyle w świecie, że nie mam pojęcia kto ten wzorek zapoczątkował.



Zakończenie wykonałam w taki sposób, aby serwetka stanowiła komplet z pierwszą ananasową.

One, znaczy serwetki,  mają coś wspólnego, choć pierwsza (wykonana rok temu) jest węższa, ale za to dłuższa.




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    gaga1957
    2008/07/29 20:31:08
    Huuura jestem pierwsza. Mój pierwszy ukochany szef mawiał, że z każdym pomysłem należy się przespać. Odłożenie robótek wyszło moim skromnym zdaniem im na dobre bo każda serwetka urokliwa i niespotykana .Buziaki i serdeczności w te upalne dni.
    -
    sowikoj
    2008/07/29 22:35:22
    wiesz co - piękne te ananaski - lubię takie podłużne wory z tym motywem :)
    Pozdrawiam
    I.
    -
    persjanka
    2008/07/30 08:14:13
    no pieknie to wyszlo choc niezaplanowanie...czasem z jednych pomyslow rodza sie jeszcze lepsze..pozdrawiam ania
    -
    ewcia116
    2008/07/31 09:25:55
    super bardzo mi się podoba
    -
    vivictoria
    2008/08/01 09:22:13
    Takie komplety właśnie lubię, nie są nudne i w robieniu, i w patrzeniu.
    -
    ania_1976
    2008/08/01 15:15:38
    Bardzo piękne są te serwetki. Pozdrawiam
    -
    wiki45a
    2008/08/01 20:28:21
    Fajne sa takie kombinacje. Serwetka nabiera takiej odrębnoci i niepowtarzalnoći.
    -
    splocik
    2008/08/02 21:01:14
    Gaga - pierwszą serwetkę zrobiłam rok temu, zaś tę drugą (z różą na fotce), która miała być środkiem planowanej serwetki z elementów, wykończyłam tak, by stanowiła komplet do zeszłorocznej. I chyba udało się.

    Sowikoj - ananaski są wdzięcznym wzorkiem i po wykonaniu pierwszej serwetki, zastosowałam ten motyw już kilkakrotnie.

    Persjanka - to prawda, często robiąc coś, zaczynamy wprowadzać zmiany i otrzymujemy zaskakujący efekt. Tę serwetkę wymyśliłam i tworzyłam od początku do końca "na gorąco", więc nawet opisu nie mam.

    Ewcia - dziękuję bardzo!

    Vivictoria - to jest najfajniejsze, że można zrobić rzeczy nieszablonowe, które zawsze będą cieszyć oko.

    Ania - bardzo dziękuję :)

    Wiki - właśnie o to chodzi, że nawet jeśli robi się według jakiegoś opisu, to można coś zmienić, coś dodać i już ma się rzecz niepotarzalną. Patrz odp. dla Persjanki.

    Dziękuję za wszystkie miłe słowa.
    Pozdrawiam ciepło
    -
    bajaderka
    2008/08/03 12:34:57
    Podoba mi się te serwetki. Podobaja mi się Twoje wyroby. Podoba mi się Twój sposób prowadzenia blogu. Masz poczucie humoru i dobrze. Pomyślności i wszystkiego dobrego.
    -
    splocik
    2008/08/05 20:27:02
    Bajaderka - dzięki za odwiedziny i miłe słowa. Zapraszam częściej.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń