poniedziałek, 4 sierpnia 2008

Kilka... sześć spojrzeń

na czerwoną różę.

I popadało trochę.
W czasie deszczu... siedzę sobie (jak ten świstak) i łączę elementy serwetki szydełkowej.
Spojrzałam na różę (z mojego ogródka), która wcześniej dumnie patrzyła z wysokiego naczynia, a teraz główkę pochyliła.

Łodygę ucięłam i różę z krótką "nóżką" umieściłam w niskim naczyniu o kanciastym kształcie.
Podobnie zrobiłam z białą różą, którą widać na zdjęciu wcześniejszej notki.
Znów patrzyłam na czerwoną różę i podziwiałam ją z każdej strony - tym razem uwieczniłam kilka spojrzeń.






1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    wiki45a
    2008/08/04 15:22:58
    Fajny ozdoba ...oryginalna...i pewnie róże dłużej utrzymuja w tej formie swieżość.
    -
    vivictoria
    2008/08/04 15:26:41
    Lubię, kiedy dzielisz się skarbami z ogrodu, bardzo mi tego było brak!
    -
    persjanka
    2008/08/05 07:42:15
    no tak..roze sa piekne wiec fajnie,ze ratujesz jej piekno jak najdluzej by cieszyc nim swe oczy..pozdrawiam ania
    -
    splocik
    2008/08/05 16:00:44
    Wiki - tak można zrobić nie tylko dla przedłużenia żywotu kwiatka, ale dla uzyskania innego efektu.

    Vivictoria - miło mi, że sprawiłam Ci radość.

    Persjanka - to jest wypróbowany sposób na przedłużenie widoku pięknych kwiatków.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga1957
    2008/08/05 19:56:44
    Róża odwzajemniła się za troskę o przedłużenie jej żywota. Każde zdjęcie mogło by być tłem do okolicznościowej kartki np. urodzinowej. Śliczne z dużym smakiem. Buziaki.
    -
    splocik
    2008/08/06 07:32:31
    Gaga - dzięki :)) Już kiedyś wykorzystałam moje fotki do wykonania kartek okolicznościowych.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    cypros
    2008/08/08 09:58:10
    Hej, wysłałam Ci maila z przepisami jakieś dwa dni temu, dostałaś? Jeśli nie to prześlij mi proszę jeszcze raz swoją skrzynkę mailową. Buziaki, Paula

    OdpowiedzUsuń