środa, 13 sierpnia 2008

Taki sobie drobiazg - odsłona 1

Postanowiłam zrobić coś, czego jeszcze nie robiłam, a inne/inni mają na swoim koncie nawet kilka sztuk.
Myślę, że od razu rozpoznacie, co robię.


Zaczęłam dzisiaj, jak zwykle przy świetle dziennym i jutro będę kontynuować.
Nie skończę jednak tego w dwa dni, ponieważ robię na drutach kolejną serwetkę.
Zresztą u mnie wszystkie prace powstają powoli, ponieważ nie mogę zdecydować się na jedną technikę.
Trzy techniki, to odpowiednia ilość, by móc zmieniać robótki i odpoczywać od innych.

Od czasu do czasu popełnię pewnie robótkę w technice innej niż druty, szydełko czy igła (dokładniej haft).
Jednak dla mnie te trzy techniki ręcznego robótkowania pozostają wiodące.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    vivictoria
    2008/08/15 00:07:10
    Z pewnością nie zgadnę, ale będę podglądać! :)
    -
    splocik
    2008/08/15 16:44:34
    Vivi - może zgadniesz w drugiej odsłonie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń