piątek, 8 sierpnia 2008

Połączone elementy

Elementy połączone dały efekt "zębatej" serwetki.

Najpierw wykonywałam elementy z ananaskiem w roli głównej.
Elementy te miały być przeznaczone na coś zupełnie innego.

Potem wymyśliłam, że zrobię owalny środek i połączę z nim te elementy.
Ostatecznie stwierdziłam, że środek będzie stanowił oddzielną serwetkę, zaś elementy połączę tak, jak widać na fotce.

Serwetka, od początku do końca wymyślona jest przeze mnie, a koncepcja zmieniała się niemal z każdym wykonanym rządkiem pojedynczego elementu.

Jak widać, zajmuje prawie całą powierzchnię mojego owalnego stolika i może być układana we wszystkich kierunkach - zależnie od potrzeby i nastroju.
Dziś leży naaaskos.


Zapraszam na kawkę.
Dziś piję dużą kawę z mojego ulubionego kubka.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    wiki45a
    2008/08/08 23:49:13
    Bardzo twórcza serwetka!...też czasami tak robie i sprawia mi to duzo przyjemności.
    -
    gaga1957
    2008/08/09 09:57:39
    Witaj. A ja myślę że przede wszystkim Buziaki. niespowtarzalna.Własne pomysły przynoszą największą radość a przy okazji bardzo cieszą wzrok odwiedzających gości.
    -
    violetta666
    2008/08/09 22:27:36
    piękna jest ta serweta :) pozdrawiam Viola
    -
    vivictoria
    2008/08/09 23:24:07
    Efekt niezwykły!
    -
    czarciik
    2008/08/10 21:31:10
    ona jest zaczepista!!!!!!!!!!!!!!
    -
    jolad6
    2008/08/11 08:13:17
    Splociku super serweta. Niespotykany kształt
    -
    splocik
    2008/08/11 13:55:26
    Wiki - dziękuję. Prawda, tworzenie czegoś "na gorąco" sprawia niezłą frajdę i sprawia jeszcze, że dzieło jest indywidualne.

    Gaga - dzięki! Lubię niepowtarzalność i lubię kombinować, bo to jest najlepsza zabawa. Taką zabawę także sprawia mi rozszyfrowywanie splotów ze zdjęć, bo przecież z opisu każdy potrafi - prawda?

    Violetta - dziękuję śłicznie!

    Vivictoria - Ty najlepiej wiesz, co znaczy niezwykły efekt - u Ciebie ich bez liku. Dziękuję.

    Czarcik - dzięki :))))))

    Jolad - dziękuję. Zatem zapoczątkowałam nowy kształt :))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Motylek73
    2008/08/11 19:21:27
    A u Splocika jak zawsze oryginalnie i niepowtarzalnie!
    -
    splocik
    2008/08/12 13:58:43
    Motylku - ja już tak mam, że muszę coś inaczej zrobić, nawet jeśli "podpieram się" opisem. Jeżeli podobna serwetka pojawi się gdzieś w gazecie, to będzie znaczyło, że ktoś wykorzystał mój pomysł. Kiedyś tak już było ze splotem na swetrze.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    auntivory
    2008/08/13 06:56:24
    Fajniutka! Widzę, że kawę pijesz czarną, bez mleka. Ja bez mleka nie umiem. Mnie to nawet z wzoru nie zawsze wychodzi. Ale ze mnie to taka niedzielna robótkowiczka się zrobiła.
    -
    ewa777
    2008/08/13 10:51:28
    Bardzo mi się podoba, jak wszystkie Twoje prace")
    -
    splocik
    2008/08/13 20:05:06
    Auntivory - dziękuję :) Kawę piję nie tylko bez mleka, ale też bez cukru.
    W opisach można napotkać błędy (jak w robionej ostatnio na drutach - piszę o niej w drugim blogu) więc dlatego może Ci coś nie wychodzić.

    Ewa - miło mi, że podobaja sie Tobie moje prace. Zapraszam na drugi blog.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń