czwartek, 3 lipca 2008

W podziękowaniu... róże

Nawet po krótkiej przerwie trudno zdecydować się, o czym najpierw pisać.
Działo się tyle, że chwilami nie było czasu, aby chociaż pomyśleć o cykaniu fotek i pisaniu notek (ależ mi się zrymowało).
Gdy miałam momencik wolny wpadałam na "blogowisko", by zerknąć, co u Was słychać i co nowego widać.
Na pisanie o swoich pracach nie było mowy - te momenciki były za krótkie na rozsiadywanie się przed kompciem.

Obiecuję napisać o wszystkim, co zostało ukończone (w odpowiedniej kolejności) i o nowych rzeczach, ale nie od razu, bo nadal mam ograniczenia czasowe.
*******
Mam w ogródku różne róże i trudno zdecydować, która jest piękniejsza.
Wybrałam trzy kolory: czerwony, różowy i biały o lekko zielonkawym zabarwieniu - na zdjęciu ten kolor wygląda jak żółty.

Dziękuję ślicznie wszystkim, którzy mimo ogłoszonej przerwy pamiętali o mnie i zaglądali na moje (obydwa) blogi.
Dziękuję też wszystkim, którzy do mnie napisali wiedząc, że nie otrzymają odpowiedzi zbyt szybko (odpiszę niebawem) oraz tym, którzy pytali z troską czy wszystko w porządku...

Fajnie jest mieć tę świadomość, że sporo osób mnie tu odwiedza mimo mojej chwilowej nieobecności.

Dzięki, dzięki, dzięki... 




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    monika_g
    2008/07/03 09:01:15
    Splociku, jak dobrze, że już jesteś :) Teraz z niecierpliwością czekam na prezentację nowych robótek :))
    -
    urszula97
    2008/07/03 16:06:39
    Super,ze jestś,piękna kompozycja na tle czerwono-białej serwetki,którą widzę pierwszy raz.Też czekam na Twoje efekty robótkowe.Pozdrawiam.ula
    -
    Motylek73
    2008/07/03 18:54:14
    Splociku - dobrze, ze juz jestes!
    Ja sobie bardzo cenie to, ze uprzedzilas o swojej wirtualnej nieobecnosci - przynajmniej sie nie martwilam, ze cos ci sie przytrafilo.
    Wydaje mi sie, ze takie powiadomienie "Nie bedzie mnie tutaj jakis czas." to po prostu dobre wychowanie i tyle, albo az tyle...
    -
    vivictoria
    2008/07/03 22:43:10
    Nie będę oryginalna: jak dobrze, że już jesteś!
    Piękne zdjęcie - serwetka wygląda jak prawdziwa, róża jak sztuczna :)
    -
    persjanka
    2008/07/04 07:57:54
    najwazniejsze,ze jestes:)...pozdrawiam ania
    -
    kakunia.k
    2008/07/05 14:21:46
    dobrze, że jesteś :))
    -
    splocik
    2008/07/07 13:32:02
    Dziękuję Wam ślicznie - takie właśnie słowa sprawiają, że chce się wracać na blogowisko i być z Wami.

    Urszula - o tych serwetkach pisałam TUTAJ

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ewa777
    2008/07/09 09:34:53
    A jeśli nawet się nie wpisują, to o autorce bloga zawsze pamiętają:)
    -
    splocik
    2008/07/09 19:35:26
    Ewa - i wzajemnie! Bardzo dziękuję.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń