środa, 31 grudnia 2008

Były, minęły i...

Były Święta i minęły, było wesoło i była zaduma - ciąg dalszy nastąpi, aż do następnych Świąt.
Były też prezenty - o jednym "prezencie z humorem" napisałam w drugim blogu, o pozostałych napiszę innym razem.

Teraz o upominku zrobionym dla koleżanki.
Przy okazji jednego z przedświątecznych spotkań rozmawiałyśmy o potrawach, nie tylko świątecznych.
Rozmawiałyśmy też o przetworach.
Pożaliła się, że któregoś roku próbowała robić dżem z aronii i coś zrobiła źle.
Dżem nie był smaczny, więc nie robiła go od tamtej pory.
Poleciłam Jej mój sprawdzony przepis.
Przed Świętami zaprosiłam Ją wraz z Mężem  na kawkę.
Przygotowałam się na te odwiedziny szczególnie.
Upiekłam piernik z dodatkiem dżemu aroniowego i przygotowałam słoiczek dżemu - jako prezent.
Wcześniej wyszyłam serwetkę.

Tu jeszcze na tamborku


Tutaj - serwetka wykończona szydełkową koronką.


Gotową serwetkę nałożyłam na słoiczek z dżemem i przewiązałam.
Przymocowałam też mini książeczkę z opisem wykonania dżemu i piernika.


Piernik zawsze wychodzi i smakuje wspaniale - tak było i tym razem.
Myślę, że  od teraz koleżanka będzie robić (z powodzeniem) dżemy aroniowe i piec pierniki.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    anek-73
    2008/12/31 17:07:59
    Przepiękny prezent :)
    -
    Motylek73
    2008/12/31 17:12:35
    Wspaniały prezent! Jesteś niesamowita!
    -
    agagalas2
    2009/01/01 16:16:41
    Bardzo podoba mi się prezent zaproponowany przez Ciebie. Chyba też kiedyś zrobie takie cudo.
    -
    elzusia
    2009/01/02 09:38:39
    Zachwycam się tą serwetka i znakomity pomysł na taki prezent.Dżem z aroni też robię podobnie tylko dodaję słodkie gruszki Pozdrawiam Ela
    -
    splocik
    2009/01/02 10:00:22
    Anek-73 - pięknie dziękuję :)

    Motylku - dzięki :)) Nic na to nie poradzę - taka właśnie jestem :)))

    Agagalas2 - miło mi, że się podoba :) Prezent był trafiony i przyjęty z radością.

    Elzusia - cieszy mnie, że pomysł Cię zachwycił :) Może spróbuję wersję z gruszkami w najbliższym sezonie.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    eda-1
    2009/01/06 13:00:55
    Wspaniały pomysł i cudny prezent! Coś takiego jest o wiele wartościowsze niż drogocenne przedmioty, a ile w tym serca i dobrych myśli!!! Muszę też zrobić w tym roku dżem z aronii wg Twojego przepisu:)))
    -
    vivictoria
    2009/01/06 18:50:39
    To jest wlasnie skarb!
    -
    splocik
    2009/01/08 09:37:30
    Eda-1 - lubię robić prezenty praktyczne, to jest dobre, choć nie dla wszystkich.
    Koniecznie daj znać, jaki Tobie wyjdzie dżem.

    Vivi - :)) Masz rację.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń