niedziela, 14 grudnia 2008

Takie sobie maleństwa na kartki świąteczne

Któregoś dnia bawiłam się w projektanta i na kratkowanej kartce rysowałam świąteczne, malutkie motywy do wyszywania krzyżykami.
Później, co jakiś czas wyszywałam jeden motyw, wykorzystując w ten sposób skrawki kanwy.
Uzbierało się już kilka miniaturek i nadal powstają - bardzo przyjemnie wyszywa się takie maleństwa.
Drobiażdżki są wielkości około 3 x 3 cm.

Najpierw powstały choineczki, które minimalnie różnią się między sobą, co jest wynikiem pomyłki lub próby zmiany na lepszy efekt.



Następnie sama zaprojektowałam gałązeczkę choinkową, ze świeczką i bombeczką.
Tu zastosowałam zmianę koloru na poszczególnej miniaturce z zachowaniem kolorystyki świeczki i bombki.



W trzecim zestawie zaprojektowałam gałązkę świerkową z dużą bombką, ale jak widać jest to jeszcze robótka "w toku".


I już gotowe małe hafciki z dużą bombką.


Elemenciki mają swoje przeznaczenie - będą zdobiły kartki świąteczne.
Teraz muszę się sprężyć i pomyśleć nad wyglądem kartek, bo czas nagli - po niedzieli trzeba wysłać życzenia, by dotarły na czas.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    monika_g
    2008/12/14 15:59:46
    maleństwa sa śliczne, będą piękne kartki :-)
    -
    hrabina.ee
    2008/12/14 19:47:18
    Piękne drobiazgi.


    Anna
    -
    jolcia_78
    2008/12/14 20:47:04
    Motywy urocze! Karteczki będą piękne.
    -
    gaga1957
    2008/12/15 10:25:59
    Śliczne maleństwa. Kartki te przetrwają napewno lata i będą wspaniałą pamiątką. Buziaczki.
    -
    aneladgam
    2008/12/15 11:10:34
    Gratuluję pewnej ręki, celnego oka i prawdziwie świątecznego klimatu!
    -
    ewcia116
    2008/12/15 13:05:09
    śliczne te maleństwa będą urocze kartki pozdrawiam ciepło
    -
    splocik
    2008/12/15 14:21:50
    Monika_g - dzięki :) Postaram się, by kartki były ładne.

    Hrabina - dzięki :))

    Jolcia_78 - dziękuję :) Myślę, że kartki będą się podobać.

    Gaga - dzięki :) Kartki będą pamiątką, o ile ich nikt nie wyrzuci.

    Anelagdam - dzięki za miłe słowa, a klimat chyba już czas tworzyć :))

    Ewcia - dziękuję :)) Czy będą urocze, to się okaże.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń