czwartek, 1 października 2009

Zabawę czas ogłosić

Miało być inaczej, ale po przemyśleniach postanowiłam odstąpić od poprzedniego pomysłu i zaproponować coś, co (mam nadzieję) może spodobać się Wam na tyle, że zechcecie wziąć udział w zabawie.
Ostatnio nie brałam udziału w zabawach blogowych z różnych przyczyn, ale mam nadzieję, że skusicie się na twórcze bawienie się ze mną.

Zatem:
Zabawę

TĘCZOWA   JESIEŃ

uważam za rozpoczętą.

Czas trwania zabawy: dwuetapowy

- I etap - od tej chwili do 25.10.2009.
- II etap - od 28.10.2009. do 25. 11.2009.

*****

Zmiana terminów

na dole notki 


*****
Można zgarnąć: serwetki wykonane na drutach przy zaangażowaniu moich rąk + dodatki niespodzianki.

Zasady udziału - są podobne jak w rozdawaniu słodkości.

Aby wziąć udział w zabawie, należy:

- w swoim blogu zamieścić informację o zabawie i podać link do mojej notki,
- pod tą notką zgłosić chęć udziału w zabawie podpisując się w komentarzu  wyłącznie nickiem,
- wysłać (adres w zakładkach) do mnie mail [tytuł - tęczowa jesień], w którym proszę podać adres swojego blogu/strony i podpisać się imieniem oraz nickiem takim, jak w komentarzu zgłoszeniowym - te informacje zdecydują o wpisaniu na listę.
Wyjątkiem są osoby, które nie posiadają blogu/strony, zatem ich mail nie będzie zawierał takiego adresu.


Zasady zabawy:

I  ETAP

1. Należy zaprojektować prosty obrazek o tematyce jesiennej, wielkości 70x50 krzyżyków, bez konieczności zapełniania tła. Projekt może być inspirowany istniejącymi obrazkami, ale nie może być kopią żadnego z nich. Prawa autorskie projektu są zastrzeżone.

2. Schemat należy narysować w jednym kolorze, jednak różne barwy zaznaczyć różnymi znakami (+; -; x; o; itp). Legendę znaków/barw opisać numerami mulin.

3. Narysowany i zeskanowany projekt i schemat w postaci oryginalnej, przysłać do mnie mailem - list zatytułować: projekt i [tu podać swój nick], a list podpisać imieniem. Termin przysyłania projektów - 25.10.2009. włącznie - koniec I etapu.

II  ETAP

4. Nadesłane projekty zostaną przeze mnie rozlosowane i schematy wysłane (28.10.2009.) do uczestników, których zadaniem będzie wyszyć obrazki według otrzymanych schematów. Zatem każda osoba będzie wyszywać przysłany przeze mnie obrazek innego autora.
Utrudnieniem będzie brak legendy kolorów i każda osoba sama zdecyduje o kolorystyce obrazka.

5. Po wyszyciu, należy do 25.11.2009. przysłać do mnie zdjęcie obrazka i legendę zastosowanych przez siebie mulin. List zatytułować: obrazek i [tu podać swój nick], a list podpisać imieniem - koniec II etapu.


UWAGA!!!                                             
Projektów i zdjęć obrazków nie należy publikować  
do chwili podsumowania zabawy.     


Upominki zgarną:
1. Autor najciekawszego projektu
(patrz - punkty 1-3).
2. Osoba, która wyszyje obrazek kolorami najbardziej zbliżonymi do zapisanych w legendzie danego autora projektu (patrz - punkty 4-5).
*****

Co sądzicie o tej formie zabawy? 
Może terminy są za krótkie? - proszę o opinie.


Mam nadzieję, że dobrze to wykombinowałam, a wszystko jest jasne i zrozumiałe - w przypadku pytań, uzupełnię zasady.

Czy skutecznie zachęciłam Was do udziału w zabawie???

Jeśli tak, to
życzę przyjemnej, twórczej zabawy!!!


Edycja notki 12.10.2009 

Po analizie wypowiedzi zapisanych w komentarzach,
(z których także wynika, że są osoby chętne do zabawy)
postanowiłam wydłużyć terminy obu etapów zabawy


Jednak uważam,
że terminy nie mogą być zbyt długie - obrazek ma być prosty.
Proponuję terminy:

-  I etap do dnia 05.11.2009.
- II etap od 06.11.2009. do 05.12.2009.

Podsumowanie zabawy:

w dniu 06.12.2009.

Zasady udziału w zabawie oraz zasady jej poszczególnych etapów pozostają bez zmian.
Życzę przyjemnej zabawy.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    violetta666
    2009/10/02 18:19:27
    a ja zapraszam po odbiór wyróżnienia na moim blogu :)
    pozdrawiam cieplutko Viola
    -
    hrabina.ee
    2009/10/02 19:55:57
    Splociku, wymyśliłaś ciekawą i naprawdę twórczą zabawę. Szkoda tylko, że padło u mnie na taki czas, kiedy nie mam najmniejszej ochoty na dłubaniny. Wszystko leży głęboko schowane w szufladach. Jestem ciekawa, jakie wzory jesienne dziewczyny wymyślą?
    Pozdrawiam

    Anka
    -
    vivictoria
    2009/10/04 21:49:13
    Rety, chętnie zaprojektuję cosik, tylko nie rozumiem zasad :((( czy będzie się haftować wybrane - zwycięskie projekty? Czy własne? Jak widać sztuka czytania ze zrozumieniem szwankuje u mnie bardzo, gonię w pietkę.
    -
    splocik
    2009/10/05 08:15:05
    Violetta666 - dziękuję ślicznie za wyróżnienie [buziaki] i zapraszam do zabawy :)

    Hrabina - wiem, że odrzuca Cię od wszelkich robótek, ale jeśli jednak zdecydujesz się (niewielki to obrazk) na tę zabawę, to będzie miło :)

    Vivictoria - zdarza się czytać ze zrozumieniem i nie doczytać się czegoś - też czasami tak mam.
    Uzupełniłam punkt 4 o dodatkową informację, ale tu odpowiem przykładem:
    Ty projektujesz i wysyłasz do mnie projekt (punkt 1-3), ja w drodze losowania wysyłam go innej osobie, a Ty otrzymujesz projekt innej osoby (punkt 4). Po wyszyciu przysyłasz do mnie mailem zdjęcie wyszytego obrazka i legendę zastosowanych kolorów mulin (punkt 5). Teraz zostają wyłonieni zwycięzcy - patrz zapis: "Nagrody zgarną".
    Czy teraz rozwiałam niejasności? - mam nadzieję, że tak.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Motylek73
    2009/10/08 17:56:44
    Przyszło natchnienie, pojawił się pomysł więc przystępuję do konkursu.

    Pozdrawiam jesiennie,

    Motylek73
    www.mounthood.bloog.pl
    -
    mięta
    2009/10/13 11:14:57
    A czy ktoś początkujący tez może spróbować ? Czy zabawa raczej dla profesjonalistów w hafcie krzyżykowym ?
    -
    aneladgam
    2009/10/13 11:37:22
    Przekonałaś mnie :) Zgłaszam się :)
    -
    makneta
    2009/10/13 13:05:26
    Też się zgłaszam.
    -
    ona_i_ja
    2009/10/13 18:58:27
    żeby stało się zadośc tradycji, to się zgłaszam.
    Zostałam powitana jako uczestniczka konkursu :) chociaż samam do końca nie byłam jeszcze przekonana o tym :) ))))
    teraz już nie mam odwrotu :)))
    -
    splocik
    2009/10/14 13:15:19
    Motylku - natchnienie przychodzi nagle i fajnie, że przyszło do Ciebie :)

    Mięta - witaj u mnie! Jasne (!), że możesz brać udział - w zasadach udziału nie ma wzmianki o początkujących i profesjonalistach. Zapraszam do zabawy :)
    Czy można Cię gdzieś odwiedzić (strona, blog)?

    Aneladgam - starałam się i jak widać z dobrym skutkiem :)))

    Makneta - cieszę się, że podjęłaś rękawicę w nowym dla Ciebie temacie :)

    Ona_i_ja - noo, nie wiem, czy nie masz odwrotu? Masz - odwrót od buszowania w sieci do projektowania obrazka :)) Miło, że zdecydowałaś się na udział w zabawie :)

    Cieszę się, że uczestniczek przybywa.
    I pozostało jeszcze potwierdzenie swojego udziału mailem - jak jest zapisane w zasadach udziału.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    mięta
    2009/10/15 19:04:00
    Jestem tu
    papillon-motylkowo.blogspot.com/
    to ja się zapisuję też, trochę późno ale może dam radę :-)
    -
    mięta
    2009/10/15 19:18:31
    przepraszam, za ten link w tym miejscu, ale mam problem z pocztą na tlenie :-((
    -
    splocik
    2009/10/17 09:00:57
    Mięta - wszystko w porządku :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń