środa, 16 marca 2011

Krótko o wszystkim...

Nie mogę zebrać myśli, aby napisać tę notkę, bo jest kilka tematów, a ja padam ze zmęczenia.
Już niedługo sytuacja wyprostuje się i może wtedy będę mogła pisać, jak dawniej.

Może teraz napiszę w punktach, z których jeden rozwinę.

1. Prace fachowców zbliżają się do końca - nie poganiam ich, bo nie mam pośpiechu.
2. Delfinków ciągle przybywa - niebawem pokażę efekty.
3. Serwetka - szaraczek drugi - skończona, ale napiszę o niej za kilka dni w odpowiednim blogu.
4. Motyw świąteczny nadal w planach i być może tak pozostanie.
5. Gdy delfinki odpoczywały, powstawał mały hafcik.

- najpierw wyszyłam gałązkę,

- do gałązki przyfrunął motylek - błękitny, delikatny jak mgiełka,


- widoczek zamknęłam w ramce i...


wysłałam za Ocean z życzeniami dla... Motylka.

Nie pisałam o tej wyszywance wcześniej, bo chciałam, aby to była niespodzianka.
Otrzymałam informację, że przesyłka dotarła i niespodzianka udała się.
Miałam nadzieję, że przesyłka dotrze na czas - jednak spóźniła się kilka dni, ale najważniejsze, że dotarła i spodobała się.

6. Klucze na niebie pojawiły się - widziałam 4 dni temu, a dziś taki klucz dużych ptaków przeleciał nad moją głową. Nie mogłam pstryknąć fotki, bo siedziałam za kierownicą. Idzie/leci wiosna :)

2 komentarze:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    gaga1957
    2011/03/16 21:42:49
    Witaj! Pierwsze słowa jakie mi się cisną to - nareszcie. Wiemy ze masz sporo tematów na głowie ale mozna się stęsknić, prawda?
    Gratuluje Motylkowi - motylka. Tobie pomyslu, oj wiosna nadchodzi. Duzo sily życzę. Nie zapominaj o nas. Buziaki.
    -
    Motylek73
    2011/03/16 21:54:18
    Przesylka dotarla, prezent spodobal sie - i to jak! Blekitny motylek jest zachwycajacy!
    Dziekuje!

    Motylek
    -
    blogagnieszki
    2011/03/17 01:35:20
    Hafcik bardzo urokliwy :).

    O tak idzie wiosna, bo alergia powoli daje o sobie znać ...
    -
    hrabina.ee
    2011/03/17 10:14:42
    Śliczny haft.

    Życzę aby sprawy mieszkaniowe zamykały się powoli i skutecznie, żebys miała coraz więcej czasu dla siebie i na pisanie.


    Anka
    -
    nitkowa_czarownica
    2011/03/17 11:09:26
    Piękny hafcik, taki naprawdę wiosenny :)
    Pozdrawiam ciepło :)
    -
    terra13_13
    2011/03/17 13:46:49
    Piękny prezent wysłałaś Motylkowi. Fajnie dostać coś specjalnie dla danej osoby wymyślone i zrealizowane.
    Jak to dobrze, że wiosna już do nas puka. Też ją czuję.
    Pozdrawiam i życzę, by fachowcy dobrze wykonali swoją pracę i żebyś była zadowolona z końcowego efektu. i
    -
    wredula
    2011/03/17 15:21:14
    Piękny prezent zrobiłaś i na pewno ogromną niespodziankę. U nas już widać było klucz żurawi, a na polu skakały czajki. Pozdrawiam serdecznie.
    -
    aneladgam
    2011/03/17 20:31:58
    Widziałam już u szczęśliwej jubilatki :) Piękny!
    -
    mięta
    2011/03/17 22:10:12
    Śliczny ten motylek i cały haft :-)
    -
    Beata
    2011/03/18 11:22:15
    Hafcik piękny :))) Widzę, że urządzanie nowego gniazdka idzie pełną parą :))) Oby fachowcy spisali się jak trzeba :))) pozdrawiam wiosennie :))) bo u mnie prywatna wiosna już od miesiąca ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:

      alex_sue
      2011/03/20 21:18:37
      Śliczny motylek :)
      -
      fusilla
      2011/03/22 19:31:44
      Serdeczności dla pracusia! :-)))))
      -
      splocik
      2011/03/22 20:29:13
      Gaga1957 - to prawda, tematów trochę jest, ale czasu na pisanie brak. Ja też tęsknię za za Wami - mam tyle zaległości w odwiedzaniu blogów :(
      Dziękuję za życzenia :)

      Motylku - dla mnie to ogromna radość, a kolorki także moje :)

      Blogagnieszki - dziękuję :) Alergii nie zazdroszczę :(

      Hrabina - dziękuję za hafcik, a życzenia niech się spełnią :)

      Nitkowa_czarownica - dziękuję :) Tak, wiosnę czuje się nawet, gdy chłodno :)

      Terra13_13 - dziękuję :) Cieszę się wiosną, ale na ogródek mam zbyt mało czasu, może jak już z fachowcami skończę to poświęcę mu więcej czasu :)
      Jak dopilnuję fachowców, to na pewno będę zadowolona :)

      Wredula - dziękuję :) Jak pisze MOtylek - niespodzianka była udana. Od czasu pierwszego klucza, nad głową przeleciało mi ich już kilkanaście :)

      Aneladgam - dziękuję :)

      Mięta - dziękuję :)

      Beata - dziękuję :) Urządzanie to dopiero będzie, teraz trzeba pilnować fachowców, a to bardzo męczące zajęcie :) Moja wiosna stawia tip topki :)

      Alex_sue - dziękuję :)

      Fusilla - dziękuję pracusiu :)))

      Pozdrawiam ciepło.
      -
      urszula97
      2011/03/25 17:00:44
      Splociku ja Ci współczuje bo ja mam dosyć,jest mały więc jeszcze kartony w szafie stoją,biurko stare też stoi,w jednym pokoju córka z małym ,w jednym syn,ja nie mam gdzie czego postawić,ale od czwartku 2 tygodnie i 2 dni będzie pusto w domu,wtedy dalej ruszę,ale takie życie,taką pracę mają panowie,nic sie nie poradzi ,poprostu muszę powiedzieć ten bajzel musi jeszcze stać a mały też musi się bawić.
      -
      splocik
      2011/03/27 14:24:26
      Urszula97 - dziękuję :) To prawda, można mieć dosyć wszystkiego, ale już blisko zakończenie tego bałaganu, a potem... wiadomo kolejna robota, tyle, że większa z mojej strony :)))
      Jak panowie wyjadą, to będziesz miała swobodę działania, bo nikt nie będzie Ci przeszkadzał :)))
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      urszula97
      2011/03/27 14:48:49
      Masz rację Splociku ale do września mam murowane hotelarstwo w domu a co dalej to czas pokaże jak się komu ułoży (mam na myśli dzieci),co z pracą i miłośćą.
      -
      splocik
      2011/03/27 15:13:39
      Urszula97 - mam nadzieję, że wszystkim dobrze się ułoży - tego życzę z całego serca.
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      lorena24
      2011/03/28 11:08:33
      Motylek jest niesamowity:)
      -
      splocik
      2011/04/05 20:41:18
      Lorena24 - no właśnie :) - też mi się podoba, może i sobie takiego wyszyję :))
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      moniakowo
      2011/07/12 21:04:23
      zakochałam się w tym motylku. Bardzo delikatny - jak to motyl
      -
      splocik
      2011/07/19 20:26:27
      Moniakowo - dlatego właśnie go wyszyłam :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń