piątek, 27 maja 2011

Delfinki - odsłona 8



Mam nadzieję, że moja nieobecność nie była zbyt dotkliwa - wszak wiadomy był jej powód.
Teraz już jestem, ale wpisy pewnie będą pojawiać się z różną częstotliwością, ponieważ spraw różnych jest jeszcze mnóstwo, no i jeszcze nie wszystko jest na swoim nowym miejscu.

Serdecznie dziękuję Wszystkim, którzy zaglądali tu podczas mojej absencji oraz Wszystkim, którzy pisali komentarze i maile z mnóstwem ciepłych słów.
Dziękuję, dziękuję i... buziaki:)

Niestety nie udał mi się plan, by połowę obrazka z delfinkami wykonać przed przeprowadzką, a skończyć po przeprowadzce.
Trudno się mówi i wyszywa się dalej.
Przynajmniej druga część planu zostanie zrealizowana - po przeprowadzce, w bliżej nieokreślonym terminie skończę wyszywać delfinki.
Postaram się nadal odnotowywać kolejne etapy powstawania obrazka.

Tak wyglądała haftowanka przed miesiącem.



Przez miesiąc nie miałam igły w ręku, ale myślę, że w najbliższy weekend igiełka zatańczy z delfinkami.

Następny wpis pojawi się za jakiś czas :))
Teraz będę trochę odpoczywać, trochę (jeszcze) rozpakowywać i trochę robótkować :)

2 komentarze:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    haftka54
    2011/05/27 14:51:24
    Fajnie, że się znowu pojawiłaś, cóż to przecież tylko hobby, a więc najpierw obowiązki! A tego obrazka to już coś widać, więc życzę czasu dla tej przyjemności!
    -
    lideczka102
    2011/05/27 15:30:54
    Niestety czasu niewiele na nasze hobby.A Twój haft jest jednak czasochłonny,więc na pewni powoli w miarę mozliwości zapełnisz puste miejsce :)
    -
    hrabina.ee
    2011/05/27 19:02:38
    Super że jesteś. Delfinki na pewno poczekaja, a Ty tymczasem zdołasz ogarnąc wszystko na nowym miejscu.

    Anka
    -
    aneladgam
    2011/05/28 23:19:36
    Miło znów cię widzieć :)
    -
    myszszeczkunia
    2011/05/28 23:21:42
    kochana podeślij mi adres na myszszeczkunia@gazeta.pl:)
    -
    splocik
    2011/05/29 16:18:46
    Haftka54 - obowiązki pierwsze, przyjemności drugie, ale czasami chciałoby się odwrócić kolejność.

    Lideczka102 - ostatnio brakuje mi czasu na wszystko, a głowa jest tak zakręcona, że ma trudności z myśleniem. Wyszycie tego obrazka stało się dla mnie wyzwaniem numer 1 w tym roku.

    Hrabina - dziękuję :) Też się cieszę :)) Wiesz, jak to jest - nie da się ogarnąć wszystkiego w krótkim czasie, dlatego delfinki nie będą czekać, ale spróbuję je wyszywać w międzyczasie.

    Aneladgam - mnie także miło Was widzieć :)

    Myszeczkunia - puściłam maila z adresu, który jest w moich zakładkach :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga1957
    2011/05/29 20:58:07
    Witaj! Super, ze pomalu wychodzisz na prostą. Na delfinki cierpliwie czekam, ale moze w miedzyczaise jakieś zdjęcie nowej ściany z dotychczasowymi pracami? Serdecznosci i buziaki.
    -
    splocik
    2011/06/01 14:30:21
    Gaga1957 - witam :) To pomału, znaczy w żółwim tempie :)) Ściany z pracami jeszcze nie ma, ponieważ jeszcze nie zdecydowałam gdzie, co znajdzie swoje miejsce :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:

      hanula1950
      2011/06/02 21:04:47
      Wiem , że się przeprowadzałaś i dlatego nie zawracałam Ci głowy.
      Jak zwykle podziwiam Twoje robótki.
      W Twoim blogu zainteresowało mnie WYBIERZ JĘZYK.
      Mam prośbę. Czy byś mogła napisać mi na hanula1950@gazeta.pl
      jak to mogę zrobić u siebie. Tylko łopatologicznie, bo mało kumata jestem.
      Serdecznie pozdrawiam.
      Miłego mieszkania na nowym życzę.
      -
      splocik
      2011/06/03 14:12:11
      Hanula1950 - dziękuję za życzenia :) Zajrzyj na pocztę - może to niewiele, ale mam nadzieję, że sobie poradzisz :)
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      hanula1950
      2011/06/05 11:33:28
      Pozdrawiam niedzielnie.
      Niestety , nic mi z tego nie wychodzi. Tam żadnej pomocy nie ma. Udało mi się tylko ściągnąć pasek narzędzi i ja mogę sobie przetłumaczyć i to tylko na jednym laptopie. Na stacjonarnym i na drugim laptopie nie. Głupia jestem, ot co. Na dodatek blondynka.
      Jak znajdziesz momencik, proszę, pomóż.
      Z facebookiem też nie mogę sobie poradzić...
      Starzeję sie...Smutne, ale prawdziwe.
      -
      splocik
      2011/06/05 14:08:08
      Hanula1950 - oj tam :) Zaraz tam stara :) Przecież nie każdy musi umieć wszystko. Myślę, że tym razem uda Ci się :)
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      hanula1950
      2011/06/07 06:51:03
      Już mam. Dziękuję za namiary. Wysłałam je do finetka68, autorki mojego szablonu. Ona się ze wszystkim uporała.
      Buziaki posyłam.
      -
      dendrobium
      2011/06/08 18:05:35
      Splociku, mnie również długo nie było, ale cieszę się, że w podobnym czasie się znalazłyśmy;). Trzymam kciuki za dalszą przeprowadzkę, wykańczanie, urządzanie i powrót do nas:)
      Pozdrawiam
      -
      splocik
      2012/02/18 16:32:20
      Dendrobium - uciekł mi jakoś Twój komentarz, ale nie za daleko :))))
      Ja już jestem poustawiana, ale jeszcze ciągle coś przestawiam i jeszcze ściany dekoruję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń