wtorek, 16 sierpnia 2011

Trzy myszki baletniczki

Tak mi wyszło, że z oryginalnego układu siedmiu myszek, piąta z kolei baletnica, u mnie jest wyszyta jako trzecia z kolei :)


Pierwotnie dwie brzegowe myszki miały być ozdobą metryczek, ale plany zmieniły się, więc w środku wyszyłam trzecią myszkę w innej kolorystyce, ale kolorem łączącym jest odcień różowy.
Wykorzystałam środek, który miał być przecięty, a w wolnych polach miały być napisy.
Teraz myszki trzy, zdjęte z tamborka, czekają na pomysł ich "zainstalowania".


Tę trzecią myszkę skończyłam wyszywać z poślizgiem, w zeszłym tygodniu, ale dopiero dziś mogłam zrobić fotki i napisać o wyszywance.

Zostały mi do wyszycia jeszcze cztery myszki i już wiem, że będą po dwie na każdym odcinku kanwy.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    haftka54
    2011/08/16 22:09:14
    Bardzo fajnie wyglądają, na pewno wpadniesz na jakiś pomysł wykorzystania, bo szkoda, żeby leżakowały w szufladzie!
    -
    barbaratoja
    2011/08/16 22:18:22
    Sama jeszcze nie wiem jak wykorzystam moje myszki(oprócz tych na notesikach), dlatego podglądam myszki na innych blogach i szukam inspiracji.
    -
    hrabina.ee
    2011/08/17 10:26:48
    to widać, że pomysł się już klaruje

    pozdrawiam
    Anka
    -
    mięta
    2011/08/17 11:55:06
    Super myszki :-)
    -
    urszula97
    2011/08/17 17:33:14
    Pięknie zestawione kolorki,niby macie te same wzorki a każdemu wychodzi inaczej.Są śliczne.
    -
    gaga1957
    2011/08/17 20:13:06
    Witaj! Ty zawsze chadzasz swoimi sciezkami. Sliczne te myszki. Mila odskocznia i swietna zabawa. Ciekawa jestem wykorzystania. Pozdrawiam i buziaczki.
    -
    splocik
    2011/08/19 14:31:22
    Haftka54 - dziękuję :) Wiesz najlepsze pomysły, to takie wpadające znienacka, więc jeśli teraz nic nie wpadnie mi do głowy, to poczekają w pudełku na swój czas :)

    Barbaratoja - widziałam Twoje na notesikach - wspaniały pomysł, może wykorzystam go kiedyś :))

    Hrabina - pomysł klaruje się, ale gdy wydaje mi się, że to już ten, to coś go rozwiewa :) A to znaczy, że pomysł jeszcze nie ten :)

    Mięta - dziękuję :)

    Urszula97 - dziękuję :) Na tym właśnie polega zabawa SAL-owa, że wzór ten sam, a wykonanie różni się.

    Gaga1957 - witaj :) Dziękuję :) Wiesz Koziorożce zawsze własnymi ścieżkami chadzają, jak koty :)))) A do kotów niepodobne :))))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    dendrobium
    2011/08/19 14:42:53
    Co blog, co osoba, to inaczej myszki wyglądają, to inny pomysł na ich wykorzystanie.
    Ciekawa jestem co Ty wymyślisz. Słodkie te baleriny. Ja już mam dwie, niebawem pokażę tę drugą:)
    Pozdrawiam
    -
    splocik
    2011/08/19 14:49:33
    Dendrobium - jeszcze nie zaglądałam do innych - z braku czasu, ale za chwilkę polecę choć do kilku - zaciekawiłaś mnie tym zdaniem :) Chyba nie będę oryginalna, bo pomysły przewalają się i żaden mnie nie uwiera na tyle, by go wykorzystać :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń