środa, 21 grudnia 2011

SAL 2011 - część 7 - obrazek jest gotowy

Udało mi się skończyć wyszywanie w terminie.

Jednak nie wyszło z ramką.
Szukałam gotowej ramki, ale obrazek ma nietypowe wymiary i trudno znaleźć odpowiednią ramkę.
Zdecydowałam, że ramka będzie zrobiona, ale okazało się, że najbliższy termin jest na styczeń.
Cóż było robić, zgodziłam się, ale nie odpuściłam sobie i kupiłam odpowiedniego koloru brystol, wycięłam ramkę - passe-partout i tak pozostanie do chwili otrzymania właściwej ramki.

Wczoraj była wspaniała pogoda, więc zrobiłam fotki przy świetle naturalnym, ale jeszcze bez obwódki.
Kolory bardzo zbliżone do naturalnych.



Dziś jest obwódka, ale dzień pochmurny - spadł pierwszy śnieg.
Zdjęcie wykonane przy świetle sztucznym.


O szczegółach napiszę po Świętach :)

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    poczwarka2706
    2011/12/21 22:03:07
    Świetny wyszedł! Bardzo mi się podoba! Nawet bez ramki;-) Choć, na własny użytek, haftowałabym całość białą nitką;-)
    -
    fusilla
    2011/12/22 07:46:38
    I zrobiło się świątecznie!
    -
    janola
    2011/12/22 08:14:41
    Cudowny haft - pozostaje mi tylko podziwiać, zachwycam się też wspaniałymi pracami z wykliny! A to niespodzianka - taki talent u boku ;-)
    Dziękuję Splociku za pamięć i tę cudowną kartkę, moja raczej będzie spóźniona, bo ja gapa adresu nie miałam...
    Spokojnych świąt życzę i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)
    -
    haftka54
    2011/12/22 09:29:16
    Przepięknie się prezentuje!!!Pozdrawiam!
    -
    splocik
    2011/12/25 15:36:47
    Dziękuję Wam za ciepłe i miłe słowa :)

    Poczwarka2706 - początkowo miałam taki zamiar, ale kobieta zmienną jest... i zmiany dokonałam w trakcie wyszywania domku :)

    Fusilla - nie mogło być inaczej :))

    Janola - dziękuję :) Ten talent już nie raz mi pomógł w moim hobby, ale swoje hobby też ma :))) Dziękuję w imieniu Męża :)
    Twoja kartka wprawiła mnie w zachwyt i po prostu oniemiałam wyjmując ją z koperty.
    Gorąco dziękuję za to cudo! :) I za życzenia :)
    Kartka przyszła w momencie, gdy Ty pisałaś tu komentarz :)

    Haftka54 - dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga1957
    2011/12/30 20:36:12
    Jest piekny, prosze nie zmieniaj oprawy, jest sliczna i orginalna jak sama praca. Buziaczki.
    -
    splocik
    2012/01/02 07:58:46
    Gaga1957 - dziękuję :) Teraz nie zmienię oprawy, ale dopiero po zdjęciu świątecznych dekoracji i w nowej oprawie obrazek wystąpi na następne Święta :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    raeszka
    2012/01/02 18:09:19
    Cieszę się, że zdążyłaś z pracą. Sampler jest cudny :).
    Bardzo byłam ciekawa jak wyjdzie w całości i jest pięknie :).
    -
    dehajola
    2012/01/08 16:36:32
    urocze
    -
    splocik
    2012/01/10 20:21:53
    Raeszka - dziękuję ślicznie :) Też byłam ciekawa, efektu.

    Dehajola - dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń