sobota, 3 grudnia 2011

Delfinki - odsłona 15

W jednej z poprzednich notek wspomniałam, że zrobiłam zdjęcie delfinkom poprzednim aparatem tuż przed zakończeniem jego "żywota".
Udało mi się zgrać fotki i aparat powiedział żegnaj.

Tyle miałam wyszyte do dnia 15 listopada:


A tak wygląda całościowo to, co do tej pory wyszyłam:


Teraz obrazek odpoczywa, bo zdecydowałam, że do Świąt wyszywam obrazek z domkiem i zrobię trochę ozdób.
Do delfinków chwilami zaglądam, ale na pełne obroty wrócę do nich po Świętach i mam nadzieję, że szybko je skończę.

To już najwyższy czas, by ozdobiły moje nowe mieszkanie - może w styczniu się uda :)))
Dotychczas miałam mało czasu na wyszywanie delfinków, bo ciągle musiałam dzielić czas na załatwianie wielu różnych spraw, a na dodatek brałam się za inne robótki, zapisałam się na 2 SAL-e i efekt taki, że delfinki mogły być skończone, a są na takim etapie, jak widać wyżej.
Jednak wcale tego nie żałuję, bo zmiany wyszły na dobre, a różne robótki wykonane po drodze ucieszyły kilka obdarowanych osób :)

Sal-owe myszki czekają, aż rozłożę maszynę, która chwilowo jest niedostępna, a Sal-owy domek chcę wyszyć i mieć go na Święta na ścianie :)))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    3nereida
    2011/12/03 19:57:20
    Obrazek piekny
    -
    urszula97
    2011/12/03 22:02:56
    Jakie piękne,masz rację,najpierw świąteczne a później delfinki,
    -
    Beata
    2011/12/04 00:34:27
    Niewiele już zostało, tylko patrzeć jak delfinki będą "pływać" na Twojej ścianie :)
    -
    splocik
    2011/12/05 15:13:46
    3nereida - dziękuję :)

    Urszula97 - dziękuję :) Wiesz, zawsze trzeba wybierać, a wtym wypadku delfinki nie są obrazkiem świątecznym, więc mogą zaczekać.

    Beata - tak, zostało niewiele zważywszy, że po Świętach światła dziennego zacznie przybywać i czasu też :)))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    belluss
    2011/12/05 18:58:51
    naprawdę śliczny hafcik
    pozdrawiam
    -
    splocik
    2011/12/06 15:10:58
    Belluss dziękuję :))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga1957
    2011/12/30 21:25:05
    ojojojoj toć to prawie koniec. Kiedy Ty to wyszylaś. Piekne. Cierpliwie czekam na finisz buziaczki.
    -
    splocik
    2012/01/02 08:17:47
    Gaga1957 - do końca jeszcze trochę krzyżyków trzeba postawić, a to wyszyłam przez prawie rok - mnie się wydaje to bardzo długo, ale wyszywałam z wieloma przerwami.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń