środa, 30 listopada 2011

Sezon kartkowy rozpoczęty

Z półproduktów, o których pisałam wcześniej, powstały pierwsze kartki świąteczne i zapoczątkowały ruch kartkowy.

Już się rozkręcam, bo haft matematyczny jest okrutnie uzależniający, a ponieważ mam do zrobienia spory stosik kartek, więc w tym roku postanowiłam skorzystać z prostych schematów, ale i tak wykorzystałam je na różny sposób :)))

Ponieważ półprodukty skanowałam pojedynczo, to fotki także zrobiłam każdej gotowej kartce osobno :)

Bombka z wiankiem




Bombka z choinką

Choinka

Bombka na gałązce

 

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    drugi.maurycjusz
    2011/11/30 17:36:09
    wspaniałe karteczki= jaka precyzja!:)
    -
    Motylek
    2011/12/01 06:11:26
    Jak zwykle Splociku twoje kartki szalenie dopracowane! A u mnie w tym roku ZADNEJ pracy swiatecznej. Posucha! A twoj obrazek swiateczny tez taki uroczy - moze w pryszlym roku taki sobie wyhaftuje...
    -
    violetta666
    2011/12/01 12:35:30
    śliczne są te karteczki :)) pozdrawiam cieplutko Viola
    -
    splocik
    2011/12/01 19:33:11
    Maurycjusz - dziękuję :) Z tą precyzją różnie jest :)))))

    Motylku - dziękuję :) No wiesz, wieczorami nie mogę wyszywać krzyżyków, ale matematycznie idzie dobrze więc rozkartkowałam się - będą następne :)))

    Violetta666 - dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń