sobota, 19 listopada 2011

Powstają półprodukty

Chwilowo pozbawiona cykadełka, muszę posiłkować się skanerkiem i dzięki temu mogę częściowo pokazać to, co robię.

Teraz jestem w trakcie "produkcji" kartek świątecznych z wykorzystaniem techniki matematycznej.

Gotowe kartki pokażę, jak będzie aparat, aktualnie mam półprodukty, które są główną częścią kartek.

W niektórych wzorach zmienia się tylko kolorystyka i minimalnie sposób liczenia,







zaś w innych, z tego samego schematu powstają różne motywy





Jednak skanowanie zabiera pewne efekty, które pozwala uzyskać aparat.
Natomiast aparat nie zawsze oddaje rzeczywistość tak, jak byśmy tego chcieli :)

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    fusilla
    2011/11/20 11:34:30
    Ale i tak efekt będzie świetny!!!!
    Pozdrawiam niedzielnie!
    -
    urszula97
    2011/11/20 13:11:34
    Pięknośći,a jednak jest już nuta świąteczna u Ciebie.
    -
    Beata
    2011/11/20 21:59:48
    Śliczne, widzę że u Ciebie też już świątecznie się zrobiło :)
    -
    splocik
    2011/11/23 15:06:58
    Fusilla - dziękuję, mam taką nadzieję - staram się :)

    Urszula97 - dziękuję :) Widząc, jakie postępy w temacie świątecznym robią inni, musiałam też coś zacząć, by zdążyć na czas :)))

    Beata - dziękuję :) Nie mogło zabraknąć mnie w tych przygotowaniach, które u innych już daleko zaawansowane są :)))

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń