poniedziałek, 7 maja 2012

Na okoliczność... kartki

Jeszcze w marcu zrobiłam karteczki okolicznościowe, a ponieważ poleciały do Jubilatek, to jakoś wyleciało mi z głowy, że nie zostawiłam tu po nich śladu.

Oto one:

- z różą

- z krokusem

Lubię mieć 2-3 kartki na wypadek, gdybym akurat nie miał czasu na zrobienie nowej.
Wówczas sięgam do segregatorka, wypisuję życzenia i kartka leci w odpowiednią stronę.
Zdarzyło się jednak, że takiej kartki okolicznościowej już nie miałam i nie było też kartki bez okolicznościowego napisu.
Jedyną kartką, którą miałam w segregatorze, była kartka wykonana na okoliczność podziękowania za coś.

Wprowadzenie niewielkiej zmiany pozwoliło w minutkę otrzymać kartkę urodzinową.
Żółty element z napisem w kolorze róży, rozjaśnił i ożywił kartkę :)

Teraz obowiązkowo muszę zabrać się za wykonanie kilku kartek okolicznościowych, ale bez napisu, bo została mi tylko jedna - ślubna :)))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    barbaratoja
    2012/05/07 19:18:20
    Masz rację, kilka karteczek może leżeć w poczekalni;-)
    -
    hrabina.ee
    2012/05/07 20:05:01
    Splociku, piękne kartki, a ta z różą... marzenie!

    ja niestety nie jestem taka zapobiegawcza, nawet kupionych w sklepie nie mam na zapas; nie wiem dlaczego wszystko jakoiś mi ciężko idzie.
    Anka
    -
    urszula97
    2012/05/07 21:58:39
    jaka jesteś zorganizowana,karteczki śliczne.
    -
    splocik
    2012/05/08 14:16:35
    Barbaratoja - może, a raczej powinno, jeśli chce się kumuś podarować kartkę własnego wykonawstwa :)

    Hrabina - dziękuję :) Postanowiłam, by mieć coś w zapasie, bo czasami przypomina mi się w ostatniej chwili i wówczas nie pozostaje nic innego, jak kupić kartkę - mówi się trudno, a jak mam mały zapasik wykonany w wolnej chwili, to problemu z kupnem nie ma :)

    Urszula97 - dziękuję :) Nie wiem, czy na pewno jestem zorganizowana; znam lepiej zorganizowane :)))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Muszelka
    2012/05/08 15:54:47
    Śliczne prace Splociku :) Uwielbiam kartki z haftem matematycznym a ta z różą jest przepiękna :)

    Pozdrawiam i do siebie równiez zapraszam :)
    -
    Beata
    2012/05/08 16:54:36
    Śliczne karteczki. Zapraszam po wyróżnienie:)
    -
    dana1967
    2012/05/08 19:10:52
    Masz rację! Takie karteczki zawsze warto mieć w zapasie. Pozdrawiam!
    -
    splocik
    2012/05/08 21:32:38
    Muszelka - dziękuję :) Generalnie róże są śliczne - w haftach też :)

    Beata - dziękuję :)

    Dana1967 - tak, tak - zapas zawsze okazuje się skuteczny :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń