środa, 20 czerwca 2012

Po burzy... wychodzi słońce..

W poniedziałek przewaliła się nade mną burza...
Boję się burzy, ale tego dnia bałam się jakoś dziwnie mniej i nawet trochę zdjęć porobiłam, tylko żałuję, że nie udało mi się uchwycić błyskawic.
Ciężkie chmury napływały dość szybko...
A niebo zmieniało barwy jak w kalejdoskopie...



Spojrzałam burzy w oko - ja widzę to oko na fotce, czy jeszcze ktoś to widzi?



Były błyskawice i grzmoty ...
Zerwał się wiatr...
Na pobliskiej budowie wszystko, co lżejsze - fruwało...



Zaczęło padać... i popadało solidnie.

Gdy chmura przeszła "na drugą stronę",



niebo zaczęło się przejaśniać, a spod drugiego brzegu chmury zaczęło wyłaniać się słoneczko - zachodzące...


Tak wyglądało słoneczko przez zapadaną szybę



A że deszcz padał nadal, to pojawiła się też tęcza...



Za małą chwilkę tęcza nieśmiało podwoiła się...



Deszcz padał nadal, więc czekałam na trzecią tęczę, ale na dwóch się skończyło, a widok tęczy utrzymywał się bardzo długo...

Odchodząca chmura wyglądała jak poduszeczki nierówno wypchane puchem :)



Na koniec - słońce zaszło w towarzystwie spokojniejszych już chmur




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    hrabina.ee
    2012/06/20 23:38:01
    lubisz chmury i niebo tak jak ja:) nie zawsze mam czas, żeby zrobić zdjęcia, ale zauważę zawsze.

    Pozdrawiam
    Anka
    -
    Gość
    2012/06/21 07:02:54
    bardzo ładne zdjęcia, ale niestety te podwójne podpisy, psują efekt :(
    -
    dana1967
    2012/06/21 08:44:23
    Najbardziej podoba mi się zdjęcie słońca w padającym deszczu, zrobione przez szybę! Extra!
    -
    splocik
    2012/06/21 14:22:53
    Hrabino - tak, lubię i mam mnóstwo zdjęć chmurek, nieba... Ja czasami żałuję, że nie mam przy sobie aparatu.

    Miły Gościu - dziękuję :) Wiem, że te napisy psują efekt, ale to takie zabezpieczenie przez przywłaszczaniem zdjęć.

    Dana1967 - niekiedy pstrykamy fotkę kierowani impulsem chwili, a potem sami jesteśmy zaskoczeni efektem :)
    Także podoba mi się to zdjęcie, ale teraz widzę, że miałam aparat ustawiony na niewłaściwej opcji i tęcza wyszła mi mało wyraźna.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    persjanka
    2012/06/30 17:52:44
    sliczne zdjecia...dzis taki skwar,ze tez burza pewnie przyjdzie....oby taka ladna jak twoja z tecza...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń