wtorek, 2 października 2012

Chcę spróbować scrapkować

Oglądam wszędzie prześliczne kartki i inne pamiątki wykonane z papieru.
Postanowiłam spróbować swoich sił w tej dziedzinie.
Poprosiłam Kundzię o kilka elemencików wyciętych przy pomocy specjalnych wykrojników.
No i otrzymałam KILKA :)))))))))


Teraz siedzę i patrzę na to wszystko, jak szpak w kość i zastanawiam się kiedy ja to zużyję? :)))

Kilka arkuszy tapet - pięknie mienią się w realu.


Gotowe kwiatki wykonane przez Kundzię i wycinanki z wykrojników.


Kundziu - bardzo gorąco dziękuję za tyle drobiazgów :)

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    artdeco1
    2012/10/02 20:31:04
    uroczy prezent; od lat mam taki zamiar, nakupowalam stosy papierow, przeroznych zestawow i tak jakos nie moge sie zebrac :)
    -
    fusilla
    2012/10/03 14:48:22
    O! Super pomysł masz!
    -
    splocik
    2012/10/03 17:27:24
    Artdeco1 - mówią, że najtrudniejszy pierwszy krok :))) Ty już jeden zrobiłaś, więc pora na drugi :)))

    Fusilla - boję się, realizacja będzie trudna - chyba? :)))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    mięta
    2012/10/05 11:20:42
    Śliczności prezent.Teraz tylko pomysły jak go z pożytkować :) Pozdrawiam serdecznie.
    -
    splocik
    2012/10/05 16:25:30
    Mięta - dziękuję :) Masz rację - teraz tylko pomsły...
    Zaczynam szperanie po sieci, bo jak narazie brakuje mi pomysłów w tej technice :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń