niedziela, 18 listopada 2012

Pierwsze stało się drugim

To pudełko życzeniowe zaczęłam robić jako próbę i przez krótki czas stało na boku i czekało na swój dzień, gdy po nie sięgnę i dokończę.
Tak się właśnie stało.

Dokończyłam pierwsze moje pudełeczko, które tym sposobem stało się drugim, co nie znaczy, że mniej serca w nie włożyłam.
Każdą wykonywaną rzecz traktuję jednakowo - jak coś dla mnie najważniejszego...
Jeśli to coś ma być przeznaczone dla kogoś, to dodaję jeszcze cząstkę ciepła i dobrych myśli.





Pudełeczko przeznaczone zostało na okazję Imienin Koleżanki.
Ona bardzo lubi kwiatki, więc pudełko ozdobione jest kwiatkami, życzenia są w kwiatkach, a w środku jest rabatka z kwiatkiem, do którego przyleciał motylek.
Myślę, że spodoba się Solenizantce :)

Patrzyłam na stojące na stoliku pudełko, patrzyłam na fotki umieszczone na początku notki i cały czas miałam wrażenie, że czegoś brakuje.

Uzupełniłam kwiatki na bocznych ściankach pudełka - zastosowałam ciemny środek :)
Na bokach wieczka przykleiłam trójkąty będące cząstkami kwadratów z bocznych ścianek.

Efekt był taki:

Jednak w dalszym ciągu czegoś brakowało - na wieczku pudełka.
Przymierzałam różne drobiazgi i najbardziej pasowała mi kokardka.


Oto efekt, jaki zobaczyła Koleżanka.

Koleżanka nie mogła nadziwić się, jakie to fajne i jakie zmyślne... i baaardzo Jej się spodobało :))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    fusilla
    2012/11/18 19:33:40
    Bedzie musial Gwiazdor niezły wór naszykowac, aby tych pudełeczek zmieścić trochę!
    -
    splocik
    2012/11/19 15:37:35
    Fusilla - tak źle nie będzie, bo pudełeczka są przeznaczone do osobistego wręczania:)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    andulencja
    2012/11/20 23:04:34
    Pudełeczka są wdzięczne do pracy i pełne możliwości :)
    -
    Beata To lubię...
    2012/11/22 12:01:45
    Wcale się nie dziwię, że koleżance się spodobało :-)) jest śliczne :-))
    -
    splocik
    2012/11/26 17:09:57
    Andulencja - ja wykonałam dopiero drugie pudełko, ale już wiem, że masz rację :))

    Beatko - dziękuję :) A mnie się podobała zabawa w tworzenie tego pudełka :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń