niedziela, 25 listopada 2012

Zasypana wycinankami

Dziewczyny zalały mnie drobiazgami - papierkami do tworzenia kartek.

Jakiś czas temu otrzymałam scrapki od Ewylukas i już wtedy zastanawiałam się, kiedy ja to wszystko zużyję... :)

Teraz Danfi dosłownie zasypała mnie, aż mnie głowa rozbolała, gdy zaczęłam wyjmować a pudełka coraz to nowe paczuszki wycinankami i kartkami.
Teraz jestem ugotowana i muszę wykazać się, bo nie mogę zawieść zaufania Dziewczyn, że ich praca w przygotowanie dla mnie tych śliczności może pójść na marne.



W przesyłce znalazłam jeszcze piękną kartkę z miłym wpisem w środku :)


Ewa i Danfi - bardzo, bardzo dziękuję i obiecuję, że nie zmarnuję ani kawałeczka z Waszych podarunków. :))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    andulencja
    2012/11/25 22:18:09
    No to teraz nie masz wyjścia :)
    Do kartek tworzenia MARSZ!
    -
    dana1967
    2012/11/26 12:57:37
    Cudne prezenty, a ile karteczek teraz możesz zrobić!!!! Pozdrawiam!
    -
    splocik
    2012/11/26 17:12:59
    Andulencja - ano nie mam wyjścia i posłusznie zabieram się za tworzenie :)))

    Dana1967 - co prawda, to prawda - mogę i chcę zrobić :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2012/11/26 19:16:01
    ale prezenty, masz co robić ale Splociku nie zapomnij o drutach,szydełku i haftach.
    -
    splocik
    2012/12/01 14:51:00
    Urszula97 - prawda, mam co robić i nie zapominam o drutach i szydełku, a hafciki szczególnie te krzyżykowe zostawiam na dłuższe i jaśniejsze dni, czyli pewnie gdzieś tak około lutego coś zacznę:)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń