piątek, 21 grudnia 2012

A listonosz przynosi, przynosi...

Listonosz przynosi mi od kilku dni kartki świąteczne i inne niespodziewajki :)
Pokażę tylko kilka, bo aparat odmówił (chwilowo) posłuszeństwa, jak się podładują akumulatorki, to będą następne fotki.

Kartki są różne i wszystkie są śliczne.
Są takie tradycyjne - kupione i są takie niepowtarzalne - wykonane samodzielnie przez nadawców.

Wszystkie kartki są dla mnie bardzo ważne, bo wysyłając je do mnie z życzeniami, wysyłacie cząstkę siebie.
W czasie Świąt tak przyjemnie jest pomyśleć, że jesteście ze mną przy wigilijnym stole.

Bardzo serdecznie dziękuję Wszystkim za pamięć i piękne życzenia, które czytam na kartkach otrzymanych od Was.














1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    sarLena
    2012/12/21 18:15:02
    Śliczne karteczki dostałaś Splociku.
    -
    splocik
    2012/12/22 14:21:30
    SarLeno - dziękuję :) Bez względu na to, czy zrobione własnoręcznie, czy własnoręcznie kupione, wszystkie karteczi są mi bardzo bliskie :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2012/12/22 14:35:54
    cieszę się że karteczka doszła, Twoją po świętach wystawię,ZDROWYCH,WESOŁYCH,Świat i SZCZęśliwego NOWEGO ROKU.
    -
    splocik
    2012/12/22 21:20:01
    Urszula97 - dziękuję :) Wzajemnie :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń