wtorek, 25 grudnia 2012

Spodziewanne i niespodziewane upominki i kartki

Dziś dalszy ciąg o kartkach otrzymanych od koleżanek i przyjaciół.

Pierwsza niespodzianka wprawiła mnie w osłupienie i oczy robiły się jak piłeczki pingpongowe, gdy rozpakowywałam je, a później, gdy oglądałam z każdej strony.
Nie będę się rozpisywać, bo ten widok sam się opisze.

Takie dwie bombki (dekupażowe) przysłała mi SarLena.
SarLenko - bardzo dziękuję za udaną niespodziankę - bardzo mnie się podoba :)



Bombki były załączone do tek pięknej karteczki.


Drugą niespodziankę zrobiła mi Gaga, która robi szydełkiem cudne rzeczy, a także haftuje krzyżykami.
Gaga przysłała mi zawieszki, z których jedna była już gotowa do zdobienia okna, natomiast trzy serwetki w żółtym kolorze były oddzielnie i Gaga pozostawiła mi wolną rękę, jak je wykorzystam.


Jak widać, serwetki połączyłam i wykorzystałam w podobny sposób.


W paczuszce były jeszcze szydełkowe podkładki z czterolistną koniczynką i jedna z serduszkiem :)


Te szydełkowe śliczności dołączone były do kartki z wesołym Mikołajem.
Gaga - zrobiłaś mi ogromną niespodziankę - gorąco dziękuję :)


Kolejną niespodziankę otrzymałam od Kasiek.
Są to cztery bransoletki makramowe z koralikami w moich ulubionych kolorach.


Bransoletki były załącznikiem tej ślicznej delikatnej karteczki.
Kasiek - ślicznie dziękuję za niespodziankę, która sprawiła mi ogromną radość :)


Od koleżanki, która nie bloguje, ale robi różne śliczne rzeczy i próbuje sił w różnych technikach, otrzymałam taką oto niespodziankę.



Zdekupażowana butelka z zawartością produkcji Jej Męża

Eli bardzo podobają się kartki własnoręcznie robione i choć, jak sama mówi, nie potrafi ich robić, to próbuje swoich sił, co widać na poniższej karteczce.
Elu - dziękuję za śliczną niespodziankę, a karteczka bardzo delikatna - też mnie się podoba :)


Przyszły do mnie jeszcze dwie karteczki...

Pierwsza od Melci - karteczka jest śliczna, w zimowych barwach:)
Melciu - dziękuję bardzo :)

Druga jest od Anji - jest bardzo ciepła, mimo śnieżynek w tle :)
Anju - bardzo dziękuję :)

Jeszcze raz wszystkim dziękuję za karteczki, niespodzianki i piękne życzenia świąteczne :)

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    blasiuk
    2012/12/25 22:45:02
    Cudne niespodzianki ! Wesołych Świąt !!!!!
    -
    splocik
    2012/12/27 09:25:12
    Blasiuk - bardzo dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga1957
    2012/12/28 17:32:28
    Cudne przezenty! Kto daje ten dostaje. Bardzo sie cieszę, że mogę gościć w Waszych oknach hihi. Tak ladnie zawsze prezentujesz wszystko. Dziękuję. Pozdrawiam cieplutko.
    -
    splocik
    2012/12/28 21:17:54
    Gaga1957 - dziękuję :) Pewnie masz rację, bo tak to działa :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń