poniedziałek, 17 grudnia 2012

Kartki - zawieszki... jeszcze takie


U jednej z forumowych koleżanek zobaczyłam choineczkę i podobnie, jak w przypadku bombki myślałam, że będzie to plan na przyszły rok :)))

Jednak bombki robiło się tak przyjemnie, że postanowiłam zrobić kilka choineczek.

Moje choineczki zawieszki są już w drodze do adresatów, a mnie pozostały tylko fotki :)





 
Tak wygląda choineczka z tyłu.

 
Inne z tyłu wyglądają podobnie.


Bombki i choineczki były inspirowane tym, co zobaczyłam u koleżanek.
W trakcie wykonywanie powyższych zawieszek, wpadł mi do głowy pomysł na zawieszkę w kształcie dzwonka.
Niewiele myśląc, zrobiłam szablonik i... wykonałam pierwowzór dzwonka zawieszki.
Ten projekt wykorzystam na pewno w przyszłym roku, bo to, co było do wysłania zostało wysłane.
Serce dzwonka schowało mi się do zdjęcia, ale jest w środku karteczki :)))






1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    andulencja
    2012/12/17 19:54:33
    Podobują mi się :)
    Pozwoliłam sobie odrysować kształt i zachowam go do przyszłego roku ;)
    Anja
    -
    urszula97
    2012/12/18 10:06:57
    wspaniałe, inne a jakże piękne,
    -
    dana1967
    2012/12/18 20:43:50
    Najlepsze jest to , że wszystko rozdajemy...:), a karteczki , wszystkie kształty bardzo mi się podobają!
    -
    hanula1950
    2012/12/19 13:39:55
    Zarówno karteczki jak i choineczki są bardzosympatyczne.
    -
    splocik
    2012/12/20 14:25:40
    Andulencja - oj, jak miło :) Chyba nie jesteś jedyną, która to zrobiła :))) Pewnie znajdzie się ktoś, kto "sprzeda" to do gazety, jak znam życie :)

    Urszula97 - dziękuję :) Czasami chce się czegoś innego :)

    Dana1967 - dziękuję :) No właśnie, ale przecież robimy je, by rozdać tym, którzy doceniają naszą pracę.

    Hanula1950 - bardzo dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    sarLena
    2012/12/20 17:38:41
    Wszystkie śliczne a ta która jest u mnie najfajniejsza z nich.
    -
    splocik
    2012/12/20 20:09:39
    SarLena - dziękuję :) Jest mi bardzo miło :))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    hanula1950
    2012/12/21 06:50:56
    STAROPOLSKIM OBYCZAJEM,
    KIEDY W WILIĘ GWIAZDA WSTAJE,
    NOWY ROK ZAŚ CYFRĘ ZMIENIA,
    WSZYSCY WSZYSTKIM ŚLĄ ZYCZENIA.
    PRZY TEJ PIĘKNEJ SPOSOBNOŚCI
    I JA ŻYCZĘ CI RADOŚCI,
    ABY WSZYSTKIM SIĘ DARZYŁO,
    Z ROKU NA ROK LEPIEJ BYŁO.

    OdpowiedzUsuń