niedziela, 10 lutego 2013

Dwa drobiazgi z wikliny

Prawie o nich zapomniałam, bo zrobione wcześniej (przed Świętami), otrzymały swoje miejsce i...

Ile razy spojrzę na ten drobiazg, to przypomina mi się, że róg wykonany został specjalnie na umieszczenie w nim jemioły, która tam będzie do następnych Świąt.


Drugi drobiazg, to koszyczek, który mój Ktosiu wykonał na próbę dwukolorowego wyplatania.
Wyszło całkiem fajnie i koszyczek znalazł swoje miejsce wśród innych na półce.


Teraz Ktosiu wyplata duże pudełka z przykrywką - jedno już schnie, a drugie jest w toku.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    hrabina.ee
    2013/02/10 16:13:57
    Ale śliczny róg!!!

    Swego czasu zabrałam się za zwijanie papierowych rurek i kilka poszło gładko, a potem koniec! rozpadają mi się, albo zwijaja grubaśne, albo patyczka nie mogę przesunąć bo za ciasny splot; nie wiem. chyba jednak papierowa wiklina nie dla mnie:). tym bardziej podziwiam prace Twojego Męża, bo trzeba do tego dużo cierpliwości.
    pozdrawiam
    Anka
    -
    splocik
    2013/02/12 14:04:36
    Hrabino - może jeszcze nie nadszedł Twój czas na wiklinę. Za jakiś czas podejdzesz do tego jeszcze raz i na pewno będzie dobrze. Dziękuję za Męża :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    eniqa
    2013/02/12 18:47:55
    piekne, ja zakochałam się w wiklinie papierowej jak dopatrzyłam się jak robiły panie choinki w przedszkolu teraz z miłości powinien powstać jakiś owoc ale na to się dopiero przybieram
    -
    ABA
    2013/02/13 12:10:27
    Splociku mnie też się bardzo podoba ten dwukolorowy koszyk. Juz oczami wyobrażni widzę ten duzy z pokrywką, który teraz się robi. Wielkie okalski dla ktosia.
    brawo, brawo
    -
    splocik
    2013/02/13 21:05:14
    Eniqa - dziękuję w imieniu Ktosia :) Skoro sie zakochałaś, to już tylko chwilka mała, by owoc miłości powstał :)

    ABA - dziękuję w imieniu Ktosia :) Ten koszyczek jest mały, ma 18 x 18 cm.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga1957
    2013/02/14 19:39:02
    Witaj Splociku i Ktosiu. Jak zwykle pełen podziw. Róg cudny, swietny pomysł z jemiołą. A pudełeczko sliczne. Pozdrawiam Oboje bardzo cieplutko.
    -
    splocik
    2013/02/17 10:43:28
    Gaga1957 - dziękujemy :)
    Pozdrawiamy ciepło.

    OdpowiedzUsuń