piątek, 5 kwietnia 2013

Niech wiosna stanie się...

Aby wiosna stała się wiosenna - "czaruję" i zapraszam do wspólnego "czarowania" :)
Razem może szybciej tę wiosnę wyczarujemy :))

Pomyślałam, że do tego czarowania najlepiej nada się robótka z wiosennym akcentem.

Od dawna podobał mi się zestaw czterech pór roku, który gdzieś widziałam w necie, a który jest też w gazetce Anna 2/2004 - fotka poniżej.


Jak widać, długo te pory roku (od 2004 roku) czekały na swój czas, ale ciągle było coś innego do zrobienia.

Teraz postanowiłam, że nie będę dłużej odkładać wyszycia tych delikatnych obrazków.

Pierwszy na tamborek wskoczył obrazek wiosny i już czaruje, bo za każdym razem, gdy wyszyję fragment, pojawia się przejaśnienie i zza chmur (choć na moment) zerknie słoneczko :)))

Dwa dni temu, efekt był taki:


"Czarowania" przybyło i dziś efekt jest taki oto:


Mam takie przeczucie, że gdy skończę wyszywać ten obrazek, wiosna buchnie wszystkimi kolorami tęczy i będzie ciepło, bajecznie i słonecznie :)))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2013/04/05 18:03:21
    Spolciku,to musisz cały dzień haftować,będzie słońce ale pomysł wspaniały,
    -
    agachwa
    2013/04/05 23:37:19
    Jak ten obrazek nie przywoła wiosny to ja już nie wiem co ja przywoła.
    Uroczy zestaw obrazków. Ja też mam chrapkę na kwartet "pory roku" ale u mnie to musi jeszcze długo poczekać...
    -
    dana1967
    2013/04/06 13:33:08
    Obyś miała rację ! I czaruj, czaruj......!!!!!!
    -
    fusilla
    2013/04/07 09:52:25
    O pospiech upraszam, bo za długo już na Wiosnę czekamy! ;-)
    -
    splocik
    2013/04/07 13:52:51
    Urszula97 - cały dzień, to nia dałam rady, ale z przerwami udało się skończyć. :)))

    Agachwa - miło Cię gościć :) Ten zestaw mnie necił już za długo, ale w międzyczasie wyszyłam inne pory roku (w serduszkach) + mix. :)))

    Dana1967 - wiesz, ja często mam rację, choć nie zawsze to podkreślam :)))

    Fusilla - mówisz i masz :)))

    Pozdrawiam ciepło i wiosennie.
    -
    gaga1957
    2013/04/09 20:44:20
    Cudne to będzie, ale Ktosia nie przebijesz moja droga. Jeszcze nie ochłonęłam. Pozdrawiam cieplutko.
    -
    splocik
    2013/04/22 15:56:30
    Gaga1957 - dziękuję :) Wcale nie zamierzam :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń