poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Przerwane czarowanie wiosny

Po opublikowaniu poprzedniej notki, musiałam przerwać czarowanie wiosny, bo całą siłę skierowałam, na ratowanie zdrowia Ktosia, a przy okazji (jak się okazało) i swojego.
Nie mam ochoty... ani siły(jeszcze), by opisywać całe zdarzenie, ale najważniejsze, że nabieramy sił i powoli wracamy do normalności.
W międzyczasie wiosna rozgościła się, więc dalsze czarowanie jest już nieaktualne.
Słoneczko zaświeciło, ptaszki zaśpiewały, kwiatki kwitną jedne po drugich - jednym słowem radośnie zrobiło się i przyjemniej do zdrowia wracać.
Przy okazji bardzo dziękuję, za wszystkie maile, miłe, ciepłe i z pytaniami o powód milczenia.

W sobotę zajrzeliśmy na działkę i jeszcze kwitły spóźnione krokusy, w których słychać było pracujące pszczółki i inne bzyki. Zatrzęsienie pszczół było na wrzoścach, które w tym roku nie zmarzły i pięknie kwitną.
Dziś byliśmy ponownie na działce i zrobiliśmy kilka drobnych prac porządkowych, ale to kropla w morzu i do całkowitego uporządkowania sporo jeszcze zostało.

Po krokusach zostało wspomnienie...



Kwitną teraz hiacynty, niebieskie cebulice, niebieskie główki wypuszczają szafirki i za parę dni rozkwitną, a tulipany też mają już pączki...
Zapowiada się piękny czas kolorowej bajki w ogródku - lubię ten czas :)

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    renula-30
    2013/04/22 18:14:58
    Zdrówka,zdrówka i jeszcze raz zdrówka a robota powoli "sama" się zrobi:-)Ściskam
    -
    hrabina.ee
    2013/04/22 20:13:16
    Jak najszybszego powrotu do pełni sił dla Ciebie i Ktosia! Mam nadzieję, że juz wkrótce to nastąpi i będziecie mogli w pełni korzystać z uroków wiosny.

    pozdrawiam
    Anka
    -
    Gość
    2013/04/23 06:58:53
    Trochę mnie zaniepokoiłaś przyznam.
    Mam nadzieję, że już wszystko w porządeczku i można radować się wiosną.
    Motylek
    -
    dana1967
    2013/04/23 12:25:30
    zazdroszczę tych kwiatów w ogródkach,ja mogę sobie pooglądać tylko zza płotu:) Pozdrawiam!
    -
    urszula97
    2013/04/24 15:30:10
    zdrowia Wam życzę,zaglądałam i nic,pomyślałam że choróbsko.
    -
    fusilla
    2013/04/25 14:40:56
    Zdrowotności dla Was pełnej życzę!
    -
    splocik
    2013/04/25 21:51:41
    Renula-30 - dziękujemy :) Robota już się powoli robi i ogródek pięknieje, a my nabieramy sił :)

    Hrabino - dziękujemy :) Już siły są i kilka dni (bez przesady) w ogródku sprawiło, że chce się tam bywać częściej i cieszyć oczy tym, co kwitnie.

    Motylku - już wszystko dobrze i jest coraz lepiej mimo, że sporo pracy mamy przez opóźnienie spowodowane nie tylko przedłużoną zimą :)

    Dana1967 - oglądanie zza płotu też jest przyjemne :)

    Urszula97 - dziękujemy :) Już jest dobrze, choć to jeszcze nie pełna forma.

    Fusilla - dziękujemy :)

    Pozdrawiamy ciepło.

    OdpowiedzUsuń