środa, 22 stycznia 2014

Kurka - kokoszka wielkanocna i uczciwość w sieci

Moje kurki - kokoszka wielkanocna i kurka ażurowa, powędrowały w wielki świat.

Bardzo mnie cieszy (niesłabnąca od lat) popularność mojej instrukcji - otrzymuję maile z różnych świata stron z podziękowaniem.

Robótkowiczki trafiają na tę instrukcję dzięki linkom, które umieszczacie na Waszych blogach i oraz dzięki Waszym potwierdzeniom o łatwości wykonania, za co ja Wam serdecznie dziękuję.
Wiele osób trafia do mnie poprzez blog prowadzony przez bardzo zdolną i sympatyczną Donię, która stworzyła spore stadko kurek. :)




Sposób wykonania kokoszki opisałam w 2009 roku.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    hanula1950
    2014/01/22 08:55:30
    Znam to. Kiedyś pewna osoba kopiowała wszystkie moje notki i prowadziła jako swój blog. Napisałam do adm i ten blog jej zamknęli.
    -
    Eriss - Solny Świat
    2014/01/22 12:30:15
    Przepraszam cię, schematy zostały usunięte. Nadal będę podziwiać Twoje prace bo są śliczne, ale już nie będę robić głupstw. Pozdrawiam.
    -
    splocik
    2014/01/23 17:38:43
    Hanula1950 - w sieci dużo takich sytuacji zdarza się, więc trzeba reagować, bo niekiedy dzieje się tak przez niedoczytanie, przez pomyłkę, przez bezmyślność...

    Eriss - przeprosiny przyjęte. Czasami musimy dostać odpowiednią lekcję, aby na przyszłość być bardziej przezornym - samo życie. :)))
    Ja także podziwiam Twoje prace.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    mięta
    2014/01/23 21:47:55
    Ja zawsze przy wstawieniu u siebie fotki z netu,podaję autora i odnośnik do strony z której mam fotkę. A jakiś czas temu założyłam tablice ulubionych fotek na www.pinterest.com/rubinek
    Czasem bardzo trudno dojść kto jest czego autorem, mam nadzieję że nie mam nic Twojego nie podpisanego,że to od Ciebie:) Gdybyś miała chwileczkę czasu i zerknęła?Pozdrawiam serdecznie .
    PS.
    A na kokoszki pewnie niedługo będzie popyt..są super jako ozdoba na Wielkanoc :)
    -
    splocik
    2014/01/24 21:19:27
    Mięta - zerknęłam - fajna ta Twoja tablica. Przejrzę ją lepiej w wolnej chwili.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Motylek73
    2014/01/31 06:51:40
    To bardzo budujące, że są osoby, które potrafią przyznać się do błędu i go naprawić. Bo każdy z nas czasem błąd popełni tu czy tam, ale większość idzie w zaparte, że ... wiadomo jakie argumenty wówczas padają. Cieszę się, że sprawa się wyjaśniła, i to tak ładnie, kulturalnie.
    Pozdrawiam obie panie!
    Motylek
    -
    splocik
    2014/02/01 19:56:48
    Motylku - tak, to jest budujące, że są osoby, które potrafią przyznać się do błędu i go naprawić.
    Szkoda, że jest ich tak mało, bo jest mnóstwo osób, które celowo coś robią i nie poczuwają się do odpowiedzialności za swoje czyny.
    Dlatego zaprzestałam umieszczać opisy/instrukcje, które mogłyby służyć pomocą robótkującym - nie mam ochoty przeżywać kolejnych nieuczciwych postępków osób lekceważących nie tylko prawo, ale także zasady dobrego współistnienia w sieci.
    Pozdrawiam ciepło
    -
    belluss
    2014/02/09 17:05:38
    Powiem krótko, podziwiam kurki :-)
    pozdrawiam
    -
    splocik
    2014/02/11 17:06:04
    Belluss - powiem krótko - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń