czwartek, 2 stycznia 2014

Niespodzianki i wymianki...

Na zaprzyjaźnionym forum urządziłyśmy sobie wymiankę na Święta.
Ponieważ nastąpiło oficjalne "otwarcie" paczek, więc mogę już pokazać, czym zostałam obdarowana i co sama przygotowałam.

Paczkę niespodziankę otrzymałam od Kasiek_tm, a to, co zobaczyłam uradowało mnie bardzo, bardzo...

W paczce znalazłam piękne pudełko z życzeniami i szklaną małą Szopką.





Coś słodkiego i coś do sporządzenia smacznego, ciepłego napoju.



Sporo przydasiów do tworzenia nowych kartek.



Upominki: przepiśnik, bransoletki i aniołek.



Kasiek - gorąco dziękuję za wspaniałą niespodziankę.

*****
Ja przygotowałam niespodziankę dla Ninki.

Moja paczuszka zawierała dwie świąteczne serwetki wykonane na drutach (o nich TUTAJ), trochę słodkości , kartkę z życzeniami - zielona z białym kwiatem.
Znalazły się tam też zawieszki - gwiazdki frywolitkowe, serduszko z aniołkiem i zawieszka z hafcikiem - z jednej strony jest bałwanek, a z drugiej choineczka.
Ponieważ Ninka robi różne rzeczy, więc do paczki włożyłam kilka serwetek do dekupażu, kanwę, płótno lniane i kilka motków muliny.
Ktoś dołożył bucik wykonany z papierowej wikliny - w środku zamontowany jest jeżyk do trzymania długopisów.



*****
Koleżanka uraczyła nas nalewką kokosową.
Nie o nalewkę jednak tu chodzi, ale o pięknie ozdobioną butelkę.



W ostatnim dniu minionego roku dotarły dwie śliczne kartki świąteczne.





1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2014/01/02 17:47:41
    wspaniałości wymiankowe,piekne dostałaś i piękne przekazałaś,pozdrówka.
    -
    dendrobium
    2014/01/02 17:58:13
    Super wymiankowe prezenty. Przepiśnik bardzo ładny, nalewka mniam, mniam. Cóż wszystko ładne i przydatne. A ten Ktoś to Twój mąż;)?
    Pozdrawiam ciepło
    -
    splocik
    2014/01/04 14:29:02
    Urszula97 - niespodzianki zawsze cieszą niezależnie, czy duże czy małe. :)

    Dendrobium - wymianki, to wspaniała zabawa i niezależnie od wieku raduje serce. Tak.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ika1010
    2014/01/04 22:42:31
    Jakie cudeńka !!! a serweteczki śliczniutkie !!. dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam serdecznie.
    -
    splocik
    2014/01/09 08:14:00
    Ika1010 - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń