środa, 15 stycznia 2014

To moje życie mija, nie ja...



Zacytuję słowa piosenki Andrzeja Rybińskiego
"Nie liczę godzin i lat,
To życie mija, nie ja..."

Od jakiegoś czasu przestałam liczyć lata, jednak o szczególnych dniach pamiętam i to nie tylko swoich.

Miałam zamiar przemilczeć (10.01.) dzień zmiany w moim osobistym kalendarzu, ale się nie udało, bo przyleciało do mnie tyle sympatycznych niespodzianek, że zamiar poszedł w siną dal.

Parę dni temu były moje urodziny i na tę właśnie okoliczność otrzymałam wszystkimi możliwymi drogami (tradycyjna poczta, e-mail, SMS, telefon) sporo życzeń oraz kilka wspaniałych niespodzianek (te dotarły drogą tradycyjną).

Jest mi bardzo miło, że są osoby, które o mnie pamiętają...

Bardzo gorąco, z całego serca dziękuję za pamięć, wszystkie ciepłe słowa życzeń, piękne kartki i upominki.


Dziękuję, że wciąż do mnie zaglądacie, a od czasu do czasu napiszecie kilka słów w komentarzach.

Teraz pochwalę się, co do mnie przyleciało drogą tradycyjną.
Najpierw kartki - jak zwykle zrobię to w kolejności alfabetycznej.









Upominki i wycinanki.

- dziany ocieplacz - milutki w dotyku...



Zbliżenie na śliczne guziczki...


- wycinanki przydatne do robienia kartek scrapkowych



- wspaniały wisior frywolitkowy z kamieniem


- trochę wyciętych listków przydatnych do robienia kartek z kwiatkami.


- sporo wyciętych elementów przydatnych do robienia kartek.


- na koniec, kalendarz, którego nie można kupić, ponieważ jego Autor (Zig Engelmann) wykonuje go na upominki dla zaprzyjaźnionych osób.
Motylek taki właśnie kalendarz (swój) podarowała mnie.
Wybrałam dwa obrazki z tego kalendarza.
Natomiast ilustracje z kalendarzy ubiegłych lat można oglądać TUTAJ - są piękne...




W podziękowaniu, dla wszystkich Gości i pamiętających o moim dniu,
słodki poczęstunek - bezowy torcik.
Proszę, częstujcie się.


Napój - kawa bądź herbata - na życzenie. :)))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    fusilla
    2014/01/15 19:09:04
    Życzę Tobie spełnienia wszystkich marzeń, przychylności wszechświata, siły w zamiarach i czystego ognoa w sercu co zapali wszystko wokół Ciebie szczęściem i radością! :-)
    -
    hanula1950
    2014/01/15 20:07:55
    Wszystkiego co najlepsze, droga jubilatko, a zdrowia przede wszystkim ci życzę.
    -
    dana1967
    2014/01/15 21:36:35
    wszystkiego najlepszego, cudne prezenty dostałaś ,pozdrawiam!
    -
    hrabina.ee
    2014/01/15 21:54:25
    Wszystkiego najlepszego! Niech radośc będzie Twoim stałym towarzyszem i rozświetla kazdy dzień

    pozdrawiam
    Anka
    -
    Motylek73
    2014/01/15 23:04:55
    Pamięć i serdeczne życzenia oraz wspaniałe prezenty dla serdecznej, zawsze pamiętającej i wspaniałej Osoby - jak widzę wszystko się zgadza i jest tak, jak powinno być.
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    Motylek
    -
    urszula97
    2014/01/16 16:51:09
    a mam to zapisane i znów przegapiłam, z całego serca,zdrowia,100 lat, pomyślności,
    -
    splocik
    2014/01/18 09:39:55
    Fusilla - bardzo dziękuję za piękne życzenia :) Niech się spełnią. :)

    Hanula1950 - bardzo dziękuję :)

    Dana1967 - dziękuję bardzo :)

    Hrabino - ślicznie dziękuję :)

    Motylku - ślicznie dziękuję jeszcze raz :) Za wspaniały i wyjątkowy kalendarz szczególnie dziękuję.

    Urszula97 - dziękuję pięknie :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń